توتی: ترک رم برای من مثل مردن است!

توتی: ترک رم برای من مثل مردن است!

سایت رسمی فوتبالی - فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال رم پس از قریب به سه دهه از رم جدا شد و دیگر هیچ همکاری با جالوروسی ها نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، توتی که پس از بازنشستگی از فوتبال در دو سال اخیر به عنوان مدیر ورزشی در رم فعالیت می کرد، در کنفرانس مطبوعاتی در مورد جدایی خود از تیم ایتالیایی گفت:"من مقصر نبودم چرا که در این سمت هرگز نمی توانستم خودم را نشان بدهم. هرگز به طور واقعی در پروژه فنی تیم دخیل نبودم. در سال اول طبیعی بود که نقش زیادی نداشته باشم. در سال دوم فهمیدم که هرگز قرار نیست که بخشی از این پروژه باشم و قرار نیست که کمکی به پیشبرد کار داشته باشم. آنها می دانستند که چه اهدافی دارم و چه می خواه اما انها هرگز من را نمی خواستند و از همه تصمیم ها من را کنار می گذاشتند."

وی در مورد اختلافاتش با فرانکو بالدینی مدیر ورزشی رم بیان کرد:"هرگز ارتباط خوبی با هم نداشتیم و نخواهیم داشت. سوء تفاهم و اختلافاتی وجود داشت. یکی از ما باید می رفت. من کنار کشیدم چرا که نمی خواستم بحرانی ایجاد شود. هر کسی کار خودش را می کند و باید اجازه بدهد که بقیه هم به کار خود مشغول باشند."

توتی در مورد این که آیا به رم در آینده بازخواهد گشت هم صحبت کرد:"اگر بخواهم برگردم زمانی برمی گردم که یک مالک جدید داشته باشیم. اگر مالکان جدید به من اعتماد کنند، عالی خواهد بود. من هرگز به رم صدمه نخواهم زد. جدایی فعلی خیلی بدتر از زمان بازنشستگی است. ترک رم مثل مردن است. 

اسطوره فوتبال رم در مورد این که گفته می شد قطری ها دوست دارند سهام رم را از پالوتا مدیر جالوروسی ها بخرند، بیان کرد:"من اغلب به قاره های مختلفی سفر می کنم. از امارات گرفته تا کویت و دبی. افراد زیادی هستند که دوست دارند سرمایه گذاری کنند اما تا وقتی که چیزی رسمی نشود، چیزی نمی توان گفت. رم در کل دنیا محبوب و عزیز است.