حمیداوی : تيمي در شان مردم خراسان راهي مسابقات خواهيم كرد

حمیداوی : تيمي در شان مردم خراسان راهي مسابقات خواهيم كرد

وبسایت رسمی فوتبالی - مالك باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: تيمي در شان مردم خونگرم خراسان بزرگ و ديار امام مهرباني ها راهي مسابقات ليگ برتر و آسيايي خواهيم كرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سايت رسمي باشگاه فرهنگي ورزشي شهر خودرو خراسان، فرهاد حميداوي با اشاره به شرايط تيمش اظهار كرد: تمامي برنامه هاي مدنظر باشگاه به خوبي در حال انجام است و انشالله طي روزهاي آينده نيز خبرهاي خوب ديگري از جذب بازيكنان جديد و تمديد قرار داد با نفرات مورد نظر يحيي گل محمدي را اطلاع رساني خواهيم كرد.

وي با اشاره به عقد قرار داد با سيد مهدي رحمتي اظهار كرد: پس از اينكه گل محمدي به عنوان سرمربي تيم رحمتي را در ليستش قرار داد، ما جلسات مختلفي را با رحمتي برگزار كرديم.

حميداوي افزود: هفته گذشته در نهايت با رحمتي به توافق خوبي رسيديم ولي او از ما چند روز وقت خواست كه در نهايت نيز امروز موفق شديم قرار داد رسمي با اين دروازه بان نامدار را به امضا برسانيم.

مالك باشگاه شهر خودرو خراسان ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات به هر شكل شرايط متفاوتي رقم مي خورد. بيش از نيمي از بازيكنان فصل قبل ما از تيم هاي مختلف با پيشنهادهاي بالايي روبرو بودند كه البته چند نفر هم از تيم جدا شدند اما ما شاكله اصلي تيم را حفظ كرديم. تمديد قرار داد با مرادمند ، اكبر صادقي و امين قاسمي نژاد كار راحتي نبود اما با عنايت امام رضا(ع) و البته نظر مثبت خود اين بازيكنان موفق شديم قرار دادهاي اين بازيكنان را تمديد نماييم.

وي افزود: يك اتفاق مهم در جذب و تمديد بازيكنان قرادادهاي دو ، سه و چهارساله اين بازيكنان بود تا ما در فصل آينده ديگر به مشكلي نخوريم و اين هم يك كار بزرگ بود تا بتوانيم دغدغه هوادارانمان را نيز در آينده برطرف كنيم.

حميداوي ادامه داد: گل محمدي ليست نفرات مورد نظر خودش را به ما داده است و با چند بازيكن جديد هم به توافق رسيديم كه طي روزهاي آينده آنها را اعلام خواهيم كرد. به هر شكل ما بايد تيمي در خور شان مردم خونگرم خراسان بزرگ راهي مسابقات نماييم.

حميداوي در خصوص شروع تمرينات تيم شهر خودرو گفت: با هماهنگي هاي انجام شده انشالله از روز شنبه استارت تمرينات را با حضور يحيي گل محمدي و بازيكنان در مشهد خواهيم زد.ما تا پيش از شروع فصل قرار است يك اردو هم داشته باشيم كه در حال بررسي گزينه هاي داخلي و خارجي براي بر پايي اين اردو خواهيم بود.به هواداران نيز اين قول را مي دهم كه تيم خوبي را روانه مسابقات نماييم و نگراني بابت موضوعات مختلف نداشته باشند.

1984