شهرخودرو و آمار ضعیف پدیده لیگ!

شهرخودرو و آمار ضعیف پدیده لیگ!

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت تنها نماینده استان خراسان رضوی در جدول لیگ برتر روز به روز بدتر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شهرخودرو روز پنجشنبه در خانه برابر ذوب آهن شکست خورد تا با یک امتیاز در رده آخر جدول رده بندی باقی بماند. همانطور که میدانید این تیم در ماه‌های اخیر مشکلات متعددی داشته و هفته‌ای نیست که خبر جدیدی درباره مشکلات این تیم منتشر شود.

در روزهایی که اختلاف بین بازیکنان و مدیران این باشگاه به اوج خود رسیده بود، شاگردان رضا مهاجری حاضر نشدند برای بازی با مس راهی رفسنجان شوند و طبیعتا دیدار دو تیم برگزار نشد.

امروز تکلیف نتیجه آن بازی مشخص شد و شهرخودرو – که هنوز در سایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از اسم پدیده برایش استفاده می‌شود – نه تنها 0-3 بازنده شد بلکه 100 میلیون تومان هم باید به عنوان جریمه پرداخت کند.

این اتفاق باعث شد تا مس رفسنجان بدون برگزاری بازی صاحب اولین بردش در لیگ شود و از طرف دیگر شهرخودرو تنها تیمی باشد که در 5 هفته ابتدایی موفق به کسب برد نشده است. این تیم با 8 گل خورده – با احتساب رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبالی-    نه تنها صاحب بدترین خط دفاعی لیگ است بلکه با یک گل زده، ضعیفترین خط حمله لیگ هم متعلق به نماینده مشهد است.

پیش از این فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در اظهار نظری عجیب گفته بود به استان خراسان قول می‌دهد که اگر امسال شهر خودرو در رده دهم قرار بگیرد، تیم را به این استان هبه خواهد کرد.

9697