وقتی مالک پدیده به قولش عمل کرد

وقتی مالک پدیده به قولش عمل کرد

وبسایت رسمی فوتبالی - مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: قول داده بودم تا یحیی گل محمدی را حفظ کنیم و به لطف خدا و عنایت امام رضا(ع) و تصمیم خود او ، این اتفاق افتاد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد حمیداوی در گفتگو با سایت باشگاه پدیده در خصوص تمدید قرار داد گل محمدی با این تیم اظهار کرد: ما جلسات مختلفی را با یحیی برگزار کرده بودیم و در این بین فدراسیون فوتبال هم به او پیشنهاد هدایت تیم ملی را داد.

وی افزود: خب شرایط به گونه ای رقم خورد که در امضای قرار داد کمی تاخیر افتاد که در این موضوع به گل محمدی حق می دهم. به هر شکل هدایت تیم ملی ایران در هر رده ای که باشد یک افتخار بزرگ به شمار می آید و من هم خوشحالم که سرمربی تیم پدیده شهر خودرو گزینه اصلی هدایت تیم ملی امید بوده است.

حمیداوی تصریح کرد: بعد از پیشنهاد فدراسیون به گل محمدی ، هواداران بیشمار ما از این موضوع به واقع ناراحت شدند و به شکل های مختلف آن را عنوان کردند. ما نیز با فدراسیون فوتبال و آقای تاج صحبت کردیم و شرایط تیم خودمان و هواداران و یحیی را توضیح دادیم و در نهایت نیز با گل محمدی قرار داد خودمان را امضا کردیم.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو افزود: من این قول را به هواداران و مردم خراسان داده بودم که یحیی را در تیم حفظ می کنم و به لطف خدا و عنایت امام رضا(ع) و تصمیم خود او ، این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: ما برنامه های خودمان را برای فصل جدید با گل محمدی صحبت کردیم و از همین فردا برای انجام آن پاشنه کفش هایمان را بالا می کشیم.

حمیداوی افزود: طی چند هفته آینده و در یک نشست خبری برنامه های فصل آینده تیم را اعلام خواهیم کرد. آنچه که در ابتدا لازم بود و قول هم داده بودم حفظ گل محمدی بود که خدا را شکر محقق شد و انشالله در ادامه نیز خبر های خوب بیشتری خواهیم داشت.

1984