داستان دنباله‌دار «پدیده» و «شهرخودرو»!

داستان دنباله‌دار «پدیده» و «شهرخودرو»!

پایگاه خبری فوتبالی- وقتی دی‌ماه97 باشگاه بی‌سرپناه «پدیده» به «فرهاد حمیداوی» واگذار شد، مسئولان استان در اولین اقدام برای قدردانی از او بدون تشریفات اداری، نام «شهر خودرو» را روی تیم گذاشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم مشهدی حتی با همین نام راهی مسابقات آسیایی شد و 2فصل را هم در لیگ برتر گذراند تا اینکه اسفندماه 99 وقتی حمیداوی به مشکلات مالی خورد، مدیران استانی این تیم را به هیأت فوتبال واگذار کردند. هیات فوتبال هم در اولین اقدام نام اصلی تیم یعنی «پدیده» را به آن بازگرداند.

حالا بعد از کش و قوس‌های قضایی فراوان دوباره حمیداوی و تیمش خودشان را به مشهد رسانده‌اند تا تیم‌شان را پس بگیرند، اما تیمی که به آن‌ها تحویل داده شده «شهر خودرو» نام ندارد و مسئولان هیات فوتبال معتقدند از ابتدا هم چنین نامی وجود نداشته است!

مدیران استانی هیچ توضیحی نمی‌دهند که بر چه اساسی نزدیک به 2فصل این تیم با نام «شهر خودرو» در لیگ برتر حاضر بوده و آن‌ها ذیل نامه‌ها و مکاتبات باشگاهی با این نام را امضا می‌کرده‌اند، اما حالا معتقدند مدیران این تیم باید برای دریافت مجوز کمیسیون ماده5 اقدام کنند. تاکید بر وجود نداشتن باشگاهی با نام موردنظر حمیداوی آخرین حربه هیات فوتبال برای جلوگیری از بازگشت مالک این تیم به مشهد بود که البته جواب نداد.

این روزها مسئولان و بازیکنان نماینده مشهد در لیگ برتر معتقدند در تیم «شهر خودرو» مشغول به فعالیت هستند، اما مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی با قاطعیت اعلام می‌کنند تیمی که در حال تمرین در زمین شماره2 ورزشگاه امام رضا(ع) است «پدیده» نام دارد!

مسعود معمایی، مدیرعامل تیم مشهدی درباره ماجرای تغییر نام پدیده به شهرخودرو توضیح می‌دهد: کارهای اداری آن انجام شده و به زودی نامه کمیسیون ماده 5 مبنی بر تغییر نام به ما تحویل می‌شود و از این جهت مشکلی نداریم.

7474