کی‌روش: هنوز اول راه هستیم

کی‌روش: هنوز اول راه هستیم

وبسایت رسمی فوتبالی - سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی کلمبیا بعد از پیروزی مقابل آرژانتین گفت: باید بدانیم که این تنها آغاز کار است و ما به مکانی نرسیدیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم ملی کلمبیا بامداد امروز در اولین دیدارش در مسابقات کوپا آمریکا 2019 به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با موفق شد با هدایت کارلوس کی روش با نتیجه 2 بر صفر آلبی سلسته را شکست دهد.

کارلوس کی روش، سرمربی سابق ایران و کنونی کلمبیا بعد از این پیروزی بزرگ گفت: ما به خاطر این نتیجه خوشحالیم. البته این را باید بدانیم که این تنها آغاز کار است و ما به مکانی نرسیدیم. این بازی افتتاحیه ما بود. الان باید پرونده این بازی ببندیم و خودمان را برای بازی بعد آماده کنیم. باید در حد توان در بازی بعد بهتر باشیم.

وی افزود: می خواهم به بازیکنان کلمبیا تبریک بگویم. آنها در این بازی متواضع بودند و باهم کار کردند. بازی خوبی را تماشا کردیم. هر دو تیم خوب بازی کردند. این طبیعی است که در چنین بازی هایی شما در برخی از بازی مسلط باشید و در برخی دیگر رقیب سوار بر بازی باشد. می خواهم به کار تیمی بپردازم به نظرم بهترین بازیکن ما تیم بود. من ایثارگری و جان فشانی بازیکنانم را مقابل رقیب بزرگی مثل آرژانتین ستایش می کنم.

1984