انتقاد رحمان احمدی از کی‎روش: حرفهایی برای فرار از مسئولیت

انتقاد رحمان احمدی از کی‎روش: حرفهایی برای فرار از مسئولیت

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم مصاحبه رحمان احمدی دروازه‎بان پارس جنوبی با روزنامه ایران ورزشی را برایتان انتخاب کردیم:

* پیشنهادهایی دارم و امیدوارم بتوانم بهترین انتخاب را داشته باشم. می‌خواهم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم و اگر نه نیمکت‌نشینی فایده‌ای ندارد و من اصلاً این کار را دوست ندارم.

* هیچ قصدی برای خداحافظی ندارم. خدا را شکر در فصل گذشته اینقدر خوب کار کردم که چند پیشنهاد خوب دارم و باید با بررسی شرایط، بهترین انتخاب را داشته باشم. همانطور که گفتم اولویت اولم بازی کردن است و سایر مسائل در اولویت‌های بعدی قرار دارند.

* درباره انتقاد کی‎روش از امکانات فدراسیون و تیم ملی: برخی حرف‌های گذشته، برای فرار از مسئولیت زده می‌شد و البته تیم ملی همیشه نیاز به امکانات مدرن و به روز دارد و کی‌روش در فراهم کردن این امکانات سهیم بود. هرچند باید اقرار کرد نتایج چندان خوبی در زمان او نگرفتیم و گاهی برای بردن تیم‌های دست چندم، چنان خوشحالی کردیم که انگار بهترین تیم دنیا را بردیم.

* واکنش به شکست کلمبیا: شاید ماه‌ها و سال‌های آینده باز هم شاهد این گونه شکست‌ها باشیم و فکر می‌کنم که کی‌روش در کلمبیا به اندازه ایران دوام نمی‌آورد.

* بهترین گزینه برای پرسپولیس همان برانکو بود. حفظ برانکو هم به نفع پرسپولیس و هم به نفع فوتبال کشورمان بود.حالا هم قطعاً انتخاب جانشین او کار سختی است و مهم‌تر اینکه جانشین برانکو کار سختی در پرسپولیس خواهد داشت. 

1984