خبر خوب برای طرفداران فردوسی‎پور: عادل در فوتبال 120 می‎ماند

خبر خوب برای طرفداران فردوسی‎پور: عادل در فوتبال 120 می‎ماند

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گزارش روزنامه ایران ورزشی درباره ادامه حضور عادل فردوسی‎پور در برنامه فوتبال 120 را برایتان انتخاب کرده‎ایم:

* علی فروغی مدیر جوان شبکه سوم سیما هم در این مدت به خوبی نشان داده که از هر تصمیمی برای محدود کردن فعالیت عادل استقبال می‌کند. از آنجایی هم که فعالیت‌های شبکه ورزش زیر نظر مستقیم شبکه سه انجام می‌شود، هیچ بعید نیست در هفته‌ها و ماه‌های آینده فروغی باز هم با فردوسی‌پور طرف شود آن هم با تعطیل کردن فوتبال 120 یا گرفتن این برنامه از عادل فردوسی‌پور تا او را دیگر به صورت کامل از صداوسیما حذف کند. 

* یک موضوع بسیار مهم دیگر هم در سرنوشت عادل و آخرین برنامه‌اش تأثیر دارد؛ آن چیزی نیست جز حملات گسترده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به علی فروغی و مدیران صداوسیما. به هر حال طبیعی است که مدیران شبکه سه دلیل تمام این حملات را محبوبیت عادل بین مردم قلمداد نکنند.بحث جدی‌تر کارشکنی و حملات به برنامه فوتبال برتر است که با اجرای محمدحسین میثاقی جایگزین برنامه نود شد. درست است که این خبر هیچ وقت در رسانه‌ها منتشر نشده اما از همان روزهای ابتدایی شروع به کار برنامه با کنداکتور جدید، یک جریان تلاش بسیار زیادی کرد تا جلوی حضور بازیکنان و مربیان و کارشناسان مختلف در فوتبال برتر را بگیرد. تماس‌های زیادی با چند بازیکن و کارشناس مشهور گرفته شد و موانع زیادی جلوی راه این برنامه گذاشتند. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که مسوولان شبکه سه در سکوت مطلق و به شکلی نا‌محسوس تحقیقاتی اساسی درباره پشت پرده این فشارها انجام داده‌اند. نتیجه این تحقیقات و بررسی‌ها هم قطعا تأثیر زیادی در سیاست‌های بعدی آنها از جمله تصمیمی که برای ادامه تولید برنامه فوتبال 120 خواهند گرفت، دارد.

* احسان شیعه مدیر شبکه ورزش درباره شایعات اخیر درباره احتمال حذف عادل فردوسی‌پور از برنامه فوتبال 120 با صراحت تمام شایعات و احتمالات را تکذیب کرد و گفت: «درباره برنامه فوتبال 120 هم باید بگویم این برنامه که یکی از برنامه‌های پربیننده شبکه ورزش است، ممکن است در فصل جدید ‌تغییراتی در آیتم‌های مختلف خود داشته باشد. منتهی قطعا تغییری در تیم تهیه و اجرای برنامه اتفاق نمی‌افتد و با پایان تعطیلات لیگ‌های فوتبال، برنامه با همین گروه تهیه و همین مجری مجددا پخش خواهد شد»

1984