گزارش ویژه/ «فوتبال برتر» علیه «فوتبال 120»

گزارش ویژه/ «فوتبال برتر» علیه «فوتبال 120»

وبسایت رسمی فوتبالی – دو برنامه مهم ورزشی تلویزیون، امشب به صورت همزمان پخش خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته بود که مصاحبه عادل فردوسی‎پور با ژاوی، از برنامه فوتبال 120 پخش شد تا بعد از مدتها تصویر عادل از تلویزیون پخش شود و طرفداران او بابت دیدن چهره مورد علاقه‎شان خوشحال شوند.

در چنین شرایطی، امشب برنامه فوتبال 120 در شرایطی از شبکه ورزش پخش خواهد شد که ویژه برنامه فوتبال برتر هم که به اتفاقات بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس اختصاص داشته، همزمان با این برنامه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

می توان از دو زاویه به این موضوع نگاه کرد. اینکه مدیران شبکه سه به خاطر مشکلی که با عادل دارند، برنامه فوتبال برتر را عمدا همزمان با فوتبال 120 روی آنتن خواهند برد تا از تعداد مخاطب برنامه عادل کم کنند. 

در طرف دیگر ماجرا، فوتبال برتر، قطعا دیشب امکان بررسی حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس را نداشته و آنها چاره‎ای نداشتند جز اینکه امشب، ویژه برنامه‎شان را در کنداکتور قرار دهند. البته در حالیکه برنامه رقیب دیگری مثل شبهای فوتبالی به پایان رسیده و فوتبال برتر رقیبی برای پوشش ماجراهای اصفهان ندارد اما مدیران شبکه سه ترجیح دادند که فوتبال برتر که سبک و سیاق برنامه نود را دارد همزمان با آخرین برنامه فوتبال 120 فصل روی آنتن ببرند. البته فوتبال 120 در شرایطی روی آنتن می رود که هنوز فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار نشده و شاید می شد یک هفته دیگر آن را ادامه داد. 

در هر صورت برنامه فوتبال برتر، هنوز وارد وادی نظرسنجی های به سبک نود نشده است. این ماجرا شاید به این واهمه بازگردد که مدیران شبکه سه وسازندگان برنامه فوتبال برتر، از تعداد پیامک های ارسالی به برنامه مطمئن نباشند و کمپین هایی با مضمون عدم شرکت در نظرسنجی های برنامه فوتبال برتر توسط طرفداران برنامه نود و عادل فردوسی پور، تشکیل شود.

1984