گزارش روز: 90 پلاس جانشین نود و فوتبال 120؟

گزارش روز: 90 پلاس جانشین نود و فوتبال 120؟

وبسایت رسمی فوتبالی – درباره تصمیم شبکه سه برای جانشینی برنامه نود اخبار جدیدی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، هفته قبل بود که برایتان نوشتیم شبکه سه قصد دارد برنامه فوتبال برتر را با شکل و شمایلی جدید روی آنتن بفرستد و احتمالا این برنامه در همان ساعتی که نود پخش می شد، روی آنتن خواهد رفت و حتی ممکن است با نام برنامه پرمخاطب عادل فردوسی‌پور روی آنتن برود.

امروز، جزئیات جدیدی از این ماجرا منتشر شده است. سایت خبر ورزشی از 90 پلاس به عنوان نام جدید برنامه محمدحسین میثاقی نام برده و نوشته: شنیده می‌شود میثاقی با برنامه‌ای مستقل و مشابه برنامه ۹۰ شنبه‌شب‌ها روی آنتن می‌رود تا خلأ برنامه محبوبی که سال‌ها عادل فردوسی‌پور آن را اجرا می‌کرد پر کند.

روزنامه گل هم تیتر یک شماره امروزش را به برنامه جدید میثاقی اختصاص داده و نوشته که قرار است این برنامه با نام مثبت نود، دوشنبه شب ها پخش شود و نکته مهم آن استفاده از نفرات برتر برنامه آقای گزارشگر در آن است .

نکته مهم گزارش روزنامه گل درباره برنامه مثبت نود، اشاره به محتوای آن است که گویا به جز فوتبال ایران، فوتبال جهان را هم پوشش خواهد داد تا تهدیدی جدی برای برنامه فوتبال 120 باشد و حالا باید دید با آغاز فصل جدید فوتبال در اروپا، برنامه عادل در شبکه ورزش، روی آنتن خواهد رفت یا اینکه طبق شایعاتی که از قبل منتشر شده، فوتبال 120 هم برای همیشه تعطیل شده است.


1984