بیک زاده: بهتر که مجیدی سرمربی نشد/ رحمتی قدرت ندارد که بازیکن جا به جا کند!

بیک زاده: بهتر که مجیدی سرمربی نشد/ رحمتی قدرت ندارد که بازیکن جا به جا کند!

وب سایت رسمی فوتبالی- هاشم بیک زاده گفت: خوشحالم که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، هاشم بیک زاده، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی، بی شک یکی از بامزه ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. حرف های او همیشه شنیدنی است. هاشم در تازه ترین مصاحبه هایش حرف هایی زده که بسیار جالب است. ‌

بچه‌ بازی است
به نظر من اختلاف مهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری بچه بازی است. این اتفاقات دوره خود ما هم در استقلال بود. شاید این سه نفر یک سال بعد همدیگر را ببینند به خاطر اتفاقات امروز بخندند. در اینطور مواقع استقلال است که بیشتر ضربه می خورد.

‌رحمتی ‌اينقدر ‌قدرت ندارد
من فکر نمی کنم مهدی رحمتی اینقدر قدرت داشته باشد که در استقلال بازیکن جابه جا کند. اگر مربی و مدیر قوی باشند، یک بازیکن به خودش هیچ وقت اجازه نمی دهد چنین کارهایی کند.

‌به ‌نفع ‌رحمتی ‌نيست ‌در ‌استقلال ‌بماند
مهدی رحمتی در استقلال بماند یا برود؟ سؤال خیلی سختی است. ولی به نظر من به نفع مهدی نیست که دیگر در استقلال بماند. با این هجمه و این صحبت ها برایش رفتن بهتر است. من رفتار هواداران را در قبال مهدی در فضای مجازی می بینم. به صلاحش نیست بخواهد در استقلال بماند. البته دل کندن از استقلال هم واقعاً سخت است.

‌بهتر ‌كه ‌فرهاد ‌سرمربی ‌نشد
به نظر من بهتر شد که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نشد. زمان زیاد است. هواداران هم واقعاً او را دوست دارند. امیدوارم یک روز به استقلال بازگردد و سرمربی شود. او رابطه خیلی خوبی با بازیکنان دارد.

‌خسرو ‌زالو صفت ‌نيست‌

من فکر نمی کنم خسرو حیدری زالوصفت باشد. او پسر خیلی خوبی است. کلا یک چیز بگویم. بازیکنان برای استقلال زحمت کشیده اند. از مهدی بگیرید تا خسرو و پژمان و بقیه. اصلا درست نیست بعضی ها در فضای مجازی به بازیکنان لقب بدهند. در استقلال کسی زالو صفت نیست. هرکسی به اندازه خودش برای استقلال زحمت کشیده است. ولی یک نکته را نباید فراموش کرد؛ هیچ اسمی بزرگتر از استقلال نیست.

‌قلعه ‌نويی ‌زد ‌تو ‌سرش

از آقای قلعه نویي یک خاطره تعریف کنم. یک فصل درکورس قهرمانی بودیم که یک بر صفر به نفت تهران باختیم. روز بعد امیر قلعه نویی به من گفت هاشم بیا! گفت در صحنه گل نفت چه کارکردی که مقصر گل شدی؟ گفتم گل اول یا دوم؟ همانجا زد تو سرش. گفت یک گل بیشتر نخوردیم. اینقدر شاکی شد که واقعاً تو سر خودش زد. تمرین را همانجا تعطیل کرد. گفت ببین ما با کیا می خواهیم قهرمان شویم!

4344