بیک‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: رقیب استقلال خود استقلال است/ کاش باقری و میلیچ را حفظ می کردند

بیک‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: رقیب استقلال خود استقلال است/ کاش باقری و میلیچ را حفظ می کردند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق استقلال اعتقاد دارد با بردی که این تیم مقابل تراکتور بدست آورد می‌تواند با آرامش بیشتری به کارش ادامه دهد و در مسیر قهرمانی قدم بگذارد. 

 به گزارش فوتبالی، هاشم بیک زاده در خصوص پیروزی استقلال در دیدار با تراکتور گفت: استقلال بازی خوبی انجام داد و محمود فکری ترکیب خوبی چیده بود و آنها توانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند و دیاباته که چارچوب شناس و موقعیت شناس خوبی است توانست دو گل به ثمر برساند. بعد از مدتی که نبود به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و بازی خوبی هم ارائه داد. توپ هایی که خیلی از مهاجمان نمی توانند تبدیل به گل کنند دیاباته تبدیل به گل می‌کند. زوج دیاباته و قایدی خیلی خوب جواب می دهد، از ارسلان مطهری هم می توان پشت مهاجم استفاده کرد .در بازی با تراکتور  استقلال با سه مهاجم به میدان رفت و ارسلان می تواند به عنوان بازیکن نفوذی در ترکیب حضور داشته باشد.  

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در خصوص دیدار بعدی استقلال با سایپا گفت: سایپا چون تدافعی بازی می کند استقلال می تواند آنها را شکست دهد تا به بردهایش تداوم بخشد. استقلال می تواند سایپا را ببرد به شرطی که عجله ای برای گل زدن نداشته باشد. سایپا یک تیم دفاعی است و از ضد حمله استفاده می کند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش با برد پرگل استقلال مقابل تراکتور انتقادات به محمود فکری کمتر می شود یا خیر  گفت: بله فکر می کنم انتقادات کمتر شود ، بالاخره تراکتور هم تیم خیلی خوب و جزء تیم های بالای جدول است. در تبریز هر تیمی نمی‌تواند سه گل بزند. درست است که روی اشتباهات فردی بازیکنان حریف این گلها به ثمر رسید ولی باز هم کاری است که انجام گرفته و این موضوع فشار را از روی تیم استقلال و محمود فکری برداشت و بازیکنان می توانند با آرامش و راحتی بیشتر برای بازیهای بعدی آماده شوند.

او در خصوص جدایی میلیچ و اخراج فرشید باقری و آیا این دو موضوع در ادامه روی کار استقلال تاثیر می گذارد یا خیر گفت: وقتی یک تیم در کورس قهرمانی است به تمام بازیکنانش احتیاج دارد و باید آنها را حفظ کند. بالاخره استقلال بازیهای حساسی پیش رو دارد. برخی از بازیکنان به دلیل محرومیت یا مصدومیت نمی توانند تیم را همراهی کنند و این موضوع ضربه می زند، گاهی می بینید که حضور یک بازیکن چقدر می تواند تاثیرگذار باشد کاش این دو بازیکن را نگه می داشتند و پرقدرت ادامه می دادند.

بیک زاده درمورد اصلی ترین رقبای استقلال در لیگ بیستم  اضافه کرد: من فکر می کنم سپاهان که تیم خوبی از لحاظ مهره ای دارد و همچنین فولاد و اینکه خود استقلال می تواند رقیب خودش باشد .

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس رقیب استقلال در مسیر قهرمانی هست یا خیر گفت: پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و اگر فولاد موقعیتهایش تبدیل به گل می شد پرسپولیس را شکست می داد. بعد از اینکه پرسپولیس از فینال لیگ قهرمانان آسیا آمد افت کرده و نتایج خوبی نگرفته است. پرسپولیس همیشه جزء مدعیان بوده ولی امسال ثبات ندارد .

1122