تماس کریس رونالدو با خامس: به یوونتوس بیا!

تماس کریس رونالدو با خامس: به یوونتوس بیا!

سایت رسمی فوتبالی - روزنامه آلمانی بیلد در گزارش روز یکشنبه اش به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس تمایل زیادی دارد تا خامس رودریگز ستاره کلمبیایی بایرن را در کنار خودش داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ستاره شماره 7 بینکونری علاقه زیادی دارد تا هم تیمی سابقش در رئال مادرید را در یووه کنار خودش ببیند و به همین خاطر از خامس خواسته تا برای فصل 20-2019 به یوونتوس منتقل شود؛ چرا که هدف اصلی این تیم ایتالیایی، قهرمانی در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آخرین باری که یووه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود به سال 1996 برمی گردد.

در گزارش روزنامه بیلد می خوانیم:« کریستیانو رونالدو، خامس را به یوونتوس جذب می کند. برنده 5 توپ طلای دنیای فوتبال، از طریق برنامه فیس تایم با خامس تماس گرفته تا او را برای انتقال به یووه متقاعد کند. مدیران یوونتوس هم تمایل زیادی به جذب خامس رودریگز دارند.»

طبق این گزارش، خامس آینده اش را نه در بایرن مونیخ می بیند و نه در باشگاه رئال مادرید که مالکیت حق ورزشی این ستاره کلمبیایی را در اختیار دارد. همکاری با ژرژ مندس، مدیربرنامه های کریستیانو رونالدو هم باعث شده تا شانس هم مسیر شدن خامس و کریس در آینده بیشتر شود. این دو بازیکن سه سال دررئال مادریددر کنار هم بازی کرده اند و دوستان خوبی برای یکدیگر هستند.

این گزارش در شرایطی منتشر شده که یک روز قبل روزنامه آ.اس درگزارشی به این نکته اشاره کرده بود که کارلو آنچلوتی با خامس تماس گرفته تا او را به ناپولی ببرد و خامس هم به پیشنهاد او پاسخ مثبت داده است.

حالا رقابت یوونتوس و ناپولی برای جذب خامس وارد فاز تازه ای شده است و چند روزی است که جلد روزنامه های ورزشی ایتالیا را به خود اختصاص داده. هر تیمی که خامس را بخواهد، باید بافلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی به توافق برسد؛ چرا که بایرنی ها خامس را به صورت قرضی در اختیار داشتند.

6363