امید یوونتوس به جذب هم تیمی رونالدو در رئال مادرید

امید یوونتوس به جذب هم تیمی رونالدو در رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - یوونتوس امیدوار است بتواند هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، خامس رودریگز، را در انتهای فصل به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در انتهای فصل گذشته پس از 9 سال رئال مادرید را ترک کرد تا با حضور در یوونتوس، تجربه بازی در سری آ را نیز داشته باشد. این بازیکن 33 ساله تا به حال نیز عملکرد درخشانی برای صدرنشین جدول ایتالیا داشته است. یوونتوس سخت در پی قهرمانی در لیگ قهرمانان است و برای به دست آوردن این عنوان حاضر است تلاش زیادی از خود نشان دهد. این در حالی است که رودیگز شرایط خوبی در بایرن مونیخ ندارد. او و هم تیمی هایش از حضور نیکو کواچ در این تیم راضی نیستند. و رادیو ایتالیایی ری اسپرت مدعی شده که یوونتوس علاقه خاصی به جذب خامس داشته و فکر می کند که با کمک آدیداس و خورخه مندس می تواند این علاقه را به واقعیت تبدیل کند. 

خورخه مندس مدیر برنامه های مشترک رونالدو و خامس است. مندس موفق شد با مذاکرات فشرده با رئال مادرید راه را برای انتقال این بازیکن به یوونتوس باز کند. رودیگز هنوز در اختیار رئال مادرید است و مندس می تواند این انتقال را نیز عملی کند. رای اسپرت همچنین مدعی شده که آدیداس نیز می تواند از این انتقال احتمالی سود کند. یوونتوس حاضر است مبلغ 62 میلیون پوند برای جذب این بازیکن 27 ساله هزینه کند. اما باید دید که آیا این انتقال عملی خواهد شد. 

1070