امیرآبادی: از اول گفته بودم شفر نمی تواند موفق باشد/ استقلال باید مهاجم گلزن بگیرد

امیرآبادی: از اول گفته بودم شفر نمی تواند موفق باشد/ استقلال باید مهاجم گلزن بگیرد

وب سایت رسمی فوتبالی- مهدی امیر آبادی اعتقاد دارد یکی از نیازهای اصلی استقلال مهاجم گلزن است.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: هر چه زودتر تکلیف استقلال مشخص شود، بهتر است. نمی دانم چه شخصی سرمربی استقلال می شود اما مهم این است هر کسی هدایت استقلال را بر عهده می گیرد، بتواند این تیم را موفق کند. نیم فصل اول از شفر انتقاد کردم و همان موقع خیلی ها به من گفتند چرا این حرف ها را می زنی در حالی که من در مربیگری او ضعف هایی را می دیدم که مشخص بود با این روند نمی تواند در استقلال موفق باشد. امیدوارم الان هم هر مربی به استقلال می آید بتواند در این تیم تحول تاکتیکی ایجاد کند. 

امیر آبادی در خصوص این که استقلال برای فصل جدید به چه بازیکنانی نیاز دارد گفت: یکی از ضعف های فصل گذشته استقلال نبود یک مهاجم گلزن بود که به اعتقاد من این تیم ابتدا باید به دنبال یک مهاجم خوب گلزن باشد. جدا از این حضور یک بازیکن موقعیت ساز هم برای استقلال ضروری است.

وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال به دنبال چند بازیکن جوان هم برود. یکی از نیازهای این باشگاه این است که با چند بازیکن جوان هم قرارداد بلند مدت امضا کند تا در آینده سرمایه های استقلال باشند. به نظر من همین بازیکنان جوان آینده دار در استقلال هم هستند، فقط مهم این است که به آن ها اعتماد کرده و میدان دهند.

7413