امیرآبادی: استقلال به مدیران با لیاقت و استقلالی نیاز دارد

امیرآبادی: استقلال به مدیران با لیاقت و استقلالی نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی امیرآبادی از عملکرد مدیریتی در باشگاه استقلال انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص وضعیت استقلال گفت: به اعتقاد من بی کفایتی مدیریتی شرایط باشگاه استقلال را سخت تر کرده است، حتی این مسئله به آکادمی استقلال هم رسیده و شنیده ام که قرار است دوباره مدیریت آکادمی استقلال تغییر کند که این جا به جایی ها هم حکایت از عدم مدیریت در استقلال دارد. مددی اگر هم فعلا فریادشیران را بر کنار نکرده دلیلش این است که نمی‌خواهد خود را زیر سوال ببرد.

امیرآبادی در ادامه افزود: استقلال به یک مدیر با لیاقت و پیشکسوت خود این باشگاه نیاز دارد. یکی از ضربه‌هایی هم که همین الان استقلال می خورد از پایه های ضعیف است. همین تیم سایپا پایه هایش خیلی قوی تر از استقلال عمل می کند و هر ساله از پایه های خود بازیکن می‌گیرند.طی چند سال اخیر استقلال چقدر از پایه‌های خود بازیکن گرفته است.

وی در ادامه افزود: هواداران استقلال با این نوع مدیریت نگران نقل و انتقالات هستند و خود من هم به شخصه همین نگرانی را دارم. وقتی مجیدی یک بازیکن خواست و آن را هم نتوانستند بگیرند واقعا خدا نقل و انتقالات استقلال را با این مدیریت به خیر کند.

وی در پایان گفت: من دلم برای هوادار استقلال می سوزد. هوادار استقلال چه گناهی کرده که هر فصل با ایشالله ایشالله به آینده تیمش دل ببندد در حالی که این باشگاه به یک برنامه ریزی خوب با مدیریت درست نیاز دارد.

4344