امیرآبادی: امیدوارم استقلال شهرآورد را با پیروزی پشت سر بگذارد

امیرآبادی: امیدوارم استقلال شهرآورد را با پیروزی پشت سر بگذارد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سووال که پیش بینی تان درباره نتیجه شهرآورد پایتخت چیست، گفت: اهل پیش بینی نیست اما امیدوار است استقلال، پرسپولیس را در دیداری زیبا شکست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، مهدی امیر آبادی در حاشیه مراسم اهدای جایزه ناصری حجازی با بیان اینکه فشار روانی آفت این بازی است،افزود: بازیکنان استقلال برای پیروزی در این دیدار باید فشار روانی خود را کاهش دهند و فقط کار خود را درزمین پی گیری کنند.

وی اضافه کرد: بی شک در این شرایط آنان می توانند برنده بازی باشند و با آرامش راهی رختکن و خانه های خود شوند.

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سووال که تیم استقلال در فصل بیستم زیبا بازی نمی کند نیز اظهارداشت: باید به کادر فنی و بازیکنان این تیم زمان داد. این تیم رفته رفته شکل واقعی خود را بدست آورده و روند رو به جلویی را طی می کند.

 به گفته این پیشکسوت بازیکنان این تیم در نیمه دوم بازی برابر آلومینیوم انتظارات را برآورده کرده و بازی بسیار روان و زیبایی را به نمایش گذاشتند.

امیر آبادی در پاسخ به این سووال مبنی بر اینکه استقلال می تواند قهرمان بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر شود نیز گفت:  در صورتی که از کادر فنی و بازیکنان این تیم حمایت شود آنان شانس این را دارند که این تیم را به مقام قهرمانی این لیگ برسانند تا هواداران و علاقه مندان به این تیم پس از

سال ها ناکامی به راحتی نفس بکشند.

امیر آبادی امروز درحاشیه این مراسم  که با برگزاری دیدار تیم های پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران همراه بود برای تیم پیشکسوتان که با نتیجه 2 برصفر  برنده شد  بازی کرد.

6641