کواچیچ و قهرمانی در لیگ اروپا، بعد از سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا

کواچیچ و قهرمانی در لیگ اروپا، بعد از سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا

سایت رسمی فوتبالی- متئو کواچیچ بازیکن کروات چلسی چهارشنبه شب و با قهرمانی در لیگ اروپا، یک اتفاق تاریخی را رقم زد: او بعد از سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن رئال مادرید ، امسال با پیراهن چلسی قهرمان لیگ اروپا شد تا روند موفقتیهای اروپایی او همچنان ادامه بیابد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه رئالی ها شنبه شب و بعد از سه دوره قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، شاهد اهدای این جام به یک تیم انگلیسی خواهند بود و بدین ترتیب به هزار روز سلطه آنها در فوتبال اروپا پایان داده خواهد شد، اما یک نماینده از رئال، چهارشنبه شب توانست یک جام اروپایی دیگر را بالای سر ببرد. 

متئو کواچیچ همچنان قهرمان اروپاست؛ او اگرچه این فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است ولی اولین قهرمانی اش در لیگ اروپا راجشن گرفت. این بازیکن 25 ساله در سه سال اخیر به عنوان بازیکن رئال مادرید به سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته بود و در چهارمین فصل، قهرمان لیگ اروپا شد.

کواچیچ در سال 2016 توسط رافا بنیتس به رئال مادرید منتقل شد و در اولین فصل حضورش دراین تیم توانست قهرمانی درلیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. در دو فینال سالهای بعد در کاردیف و کیف هم او با رئالی ها قهرمانی دراین تورنمنت را تجربه کرد و فصل گذشته به صورت قرضی به چلسی پیوست و چهارشنبه شب با پیراهن چلسی قهرمان لیگ اروپا شد.

حالا او تابستان امسال باید به مادرید بازگردد ولی تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که مجددا به چلسی بازگردانده خواهد شد تا دراین تیم فوتبالش را دنبال کند.

6363