ستاره کروات چلسی را به رئال مادرید ترجیح می‌دهد

ستاره کروات چلسی را به رئال مادرید ترجیح می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات زیادی درباره آینده ماتئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی مطرح شده اما وبسایت گل می‌گوید کواچیچ که به عنوان بازیکن قرضی از رئال به چلسی آمده حتی با وجود بازگشت زیدان به غول بزرگ مادرید، ترجیح می‌دهد در چلسی ماندگار شود و به رئال برنگردد.

این در حالی است که مدیران ارشد چلسی از دادن تضمین به کواچیچ مبنی بر خرید قطعی او خودداری کرده‌اند. کواچیچ از زمان ورود به استمفورد بریج 41 بار با پیراهن چلسی بازی کرده و در این مدت نتوانسته برای آبی‌های لندن گلزنی کند.

یکی از عواملی که می‌تواند روی آینده کواچیچ تاثیر بگذارد، ماندگار شدن یا اخراج مائوریسیو ساری از چلسی است. این سرمربی ایتالیایی فصل را در غرب لندن خوب آغاز کرد اما فراز و نشیب‌هایی که تیم ساری در طول فصل نشان داد باعث شده بسیاری از هواداران چلسی خواهان برکناری‌اش باشند.

از سوی دیگر، ممنوعیت نقل و انتقالات که اخیرا از سوی یوفا به باشگاه چلسی تحمیل شده باعث شده دائمی کردن قراردادهای کواچیچ و گونزالو ایگواین در حال حاضر اولویت اول مدیران ارشد چلسی نباشد.

چلسی منتظر نتیجه فرجام‌خواهی خود از تصمیم فیفا است و اگر تغییری در این حکم بوجود نیاید چلسی تا دو فصل نمی‌تواند در بازار نقل و انتقالات شرکت کند. فیفا باشگاه چلسی را به دلیل نقض قوانین مربوط به استخدام بازیکنان جوان خارجی با این محرومیت تنبیه کرده است.