عواقب یک مصاحبه؛ دوری دایی از لیگ و البته تیم ملی!

عواقب یک مصاحبه؛ دوری دایی از لیگ و البته تیم ملی!

وبسایت رسمی فوتبالی – علی دایی به احتمال زیاد در فصل جدید روی نیمکت هیچ کدام از تیمهای لیگ برتری حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، مصاحبه سرمربی سابق سایپا درباره مدیر این باشگاه برای او حسابی گران تمام شد چرا که هیچکدام از باشگاههایی که دنبال مذاکره با شهریار بودند، به این نتیجه رسیدند که نمیتوانند با او همکاری کنند. از تراکتورسازی گرفته تا فولاد که گویا قبل از مذاکره با نکونام سراغ دایی رفته بود اما نهایتا سرمربی فصل گذشته نساجی جانشین قطبی در اهواز شد.

روزنامه ایران ورزشی با اشاره به این موضوع نوشته:" دایی  به کادرفنی خود گفته که باید یک فصل استراحت کنند، چرا که هیچ باشگاهی نمی‌تواند سراغ‌شان بیاید و آنها را جذب کند.شاید به همین دلیل هم بود که علی دایی یکی دو روز قبل به آمریکا سفر کرد تا در این کشور دوران ریکاوری خود را پشت سر بگذارد. سفر دایی هم حدود 20 روز طول می‌کشد، درست در روزهایی که قریب به اتفاق باشگاه‌ها دنبال جذب سرمربی و تغییر در کادرفنی خود هستند. دایی اما به آمریکا رفته و انگار که می‌داند این فصل از تیم و نیمکت جدید خبری نیست"

نکته عجیب این گزارش، بخشی است که نویسنده ایران ورزشی مدعی شده دایی اگر آن مصاحبه جنجالی را درباره مدیرعامل سایپا انجام نمیداد، ممکن بود سرمربی تیم ملی هم بشود و به جای ویلموتس،  در بازی با سوریه روی نیمکت تیم ملی بنشیند.


1984