بازخوانی ادعای رویانیان؛ کدام وزیر به دنبال سنگ زدن به علی دایی بود؟

بازخوانی ادعای رویانیان؛ کدام وزیر به دنبال سنگ زدن به علی دایی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی– مدیرعامل اسبق پرسپولیس در بخشی از جدیدترین مصاحبه‌اش، ادعای شدیدا قابل توجهی را درباره علی دایی مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، این ادعا، البته بیشتر از آنکه درباره شخص دایی باشد، درباره یکی از وزرای دولت بوده که با سرمربی وقت پرسپولیس، مشکل شدیدی داشته است.

محمد رویانیان در بخشی از گفت و گویش با خبرآنلاین، درباره همکاری با دایی گفته است:" علی دایی بالاخره علی دایی بود. به من فشار می آوردند که دایی را بر دارم. یک وزیری هم داشتیم که در یک جلسه ای گفته بود کاری می کنم که با 100 میلیون تومان، علی دایی را از داخل هواداران با سنگ بزنند. نمی دانم چه مشکلی با دایی دارند."

توضیح فوتبالی: رویانیان در این مصاحبه اسمی از اینکه وزیر چنین حرفی را زده، نیاورده است اما مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مصاحبه‌ای که آبان سال ۹۸ با خبرگزاری تسنیم داشت، این ماجرا را به طور کامل باز کرده و گفته بود:" وزیر وقت ورزش(محمود گودرزی) به سیاسی(حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاییز سال ۹۳ ) گفته بود اگر عرضه نداری دایی را برداری، کاری کنم تا در ورزشگاه با سنگ او را بزنند. او حتی گفته بود با 100 میلیون تومان می‌تواند سکوها را علیه دایی کند."

البته که سیاسی در مصاحبه‌ای، مدعی شده بود که وزیر ورزش وقت هیچ نقشی در برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس نداشته و هیات مدیره وقت پرسپولیس با توجه به نتایجی که تیم در آن مقطع گرفته بود، تصمیم گرفت با تغییر کادر فنی، به تیم شوک دهد!

1984