دایی و پیش‌بینی دربی 103؛ شانس پرسپولیس بیشتر است

دایی و پیش‌بینی دربی 103؛ شانس پرسپولیس بیشتر است

پایگاه خبری فوتبالی – اسطوره فوتبال ایران معتقد است فردا پرسپولیس در شرایط بهتری نسبت به استقلال پا به دربی می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، شهرآورد شماره 103 تهران فردا شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این بازی از ساعت 20:00 آغاز خواهد شد و وحید کاظمی با کمک سعید قاسمی و حسن انتظاری این بازی را قضاوت خواهد کرد.

این روزها که همه جا صحبت از دربی تهران است نظرات بازیکنان قدیمی این دو تیم و پیشکسوتان فوتبال ایران هم مورد توجه فوتبالدوستان ایرانی قرار گرفته است. 

یکی از کسانی که نظرش درباره دربی برای فوتبالدوستان ایرانی جذاب است علی دایی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است. جالب این که دایی خودش در 4 دربی برای پرسپولیس بازی کرد اما نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

دایی درباره این که کدام یک از دو تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد گفته است: «با بازگشت عیسی آل‌کثیر و خریدهای موفقی که مدیریت باشگاه انجام داده کفه ترازو در بازی فردا به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کند. ضمن این که بهبودی وحید امیری و بازگشت این بازیکن موثر به شرایط بازی هم دست کادر فنی پرسپولیس را برای چینش یک ترکیب ایده‌آل‌تر باز می‌گذارد. با این شرایط اگر پرسپولیسی‌ها باهوش و خوب عمل کنند می‌توانند تیم پیروز دربی 103 باشند.»

از آنجا که رتبه دو تیم در جدول هم بسیار به هم نزدیک است از نظر جدولی هم این مسابقه اهمیت زیادی دارد. استقلال با 42 امتیاز اول است و پرسپولیس با 39 امتیاز دوم. 

دایی درباره این مساله هم گفته است: «به خاطر فاصله 3 امتیازی دو تیم، استقلال با نتیجه مساوی هم می‌تواند در صدر باقی بماند. اما پرسپولیس نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار و کسب 3 امتیاز آن دارد تا خودش را به صدر بیش از پیش نزدیک بکند. هر دو تیم برای بازی فردا کار سختی پیش‌رو دارند. تیمی که به دنبال 3 امتیاز است، باید از لحاظ روحی و روانی در بالاترین و بهترین سطح ممکن خود باشد. با این حال باز فکر می‌کنم با توجه به شرایط و داشته‌ها، کفه ترازو در دربی 103 به سود نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند.»

1359