کلایورت، تور لیدر دی یونگ برای آشنایی با بارسلونا

کلایورت، تور لیدر دی یونگ برای آشنایی با بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- بسیاری افراد براین باور هستند که بخش عمده موفقیت یک فوتبالیست در تیمی جدید، درتوانایی او در تطبیق یافتن با شرایط جدید است.  تغییر یک تیم باشگاهی، شهر محل زندگی، تغییر زبان و فرهنگ همیشه کار وفق یافتن با شرایط جدید را برای هر فوتبالیستی سخت می کند و درصورتی که فوتبالیست ها، راهنما و همراه و مشاوری داشته باشند، راحت تر می توانند با شرایط جدید تطبیق بیابند.

به گزارش فوتبالی، پاتریک کلایورت، اسطوره سابق و هلندی باشگاه بارسلونا، این نقش را برای فرانکی دی یونگ ایفا می کند. او به خوبی می داند که دی یونگ جوان با انتقال به بارسلونا، باید چه مسیری را پشت سربگذارد. این روزها دی یونگ همراه با نامزدش در بارسلونا به سرمی برد تا بتواند با شهر جدیدی که قرار است در آن زندگی کند، بیشتر آشنا شود.

حالا و طبق تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی، پاتریک کلایورت و خانواده اش، امروز نقش راهنما را برای دی یونگ و نامزدش ایفا کردند و این زوج جوان را به چند منطقه زیبا و تماشایی بارسلونا بردند تا شهر را به آنها نشان دهند. شین، پسر کلایورت هم در این گشت و گذار همراه خانواده اش و دی یونگ و نامزدش بود. 

شین این روزها درتیمهای پایه ای بارسا بازی می کند و بازیکن با مهارتی است و آینده درخشانی انتظار او را می کشد.

در بازار نقل و انتقالات زمستانی بود که خبر انتقال فرانکی دی یونگ به بارسلونا در تابستان منتشر شد و او پس از درخشش در آژاکس حالا خودش را برای پیوستن به باشگاه کاتالان آماده می کند.

6363