پسر مهاجم اسطوره‌ای هلند با بارسلونا قرارداد امضا کرد

پسر مهاجم اسطوره‌ای هلند با بارسلونا قرارداد امضا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شین کلایورت، کوچکترین فرزند پاتریک کلایورت مهاجم هلندی اسبق بارسلونا، قراردادی را با کاتالان ها امضا کرد و ماندنش در این تیم را طولانی تر کرد تا این رویا را داشته باشد که مسیر پدرش را ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، امضای این قرارداد در حضور خوان سولر فره، مدیر فوتبالی و خوزه رامون الکسانکو مدیر آکادمی بارسلونا انجام شد.  شین در پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشت :" بسیار مفتخر هستم که اولین قرارداد حرفه ای خود را با بارسلونا به امضا رساندم. از شما به خاطر اعتمادتان ممنون هستم. ویسکا بارسا."

کلایورت 16 ساله اشتیاقش به فوتبال و مهارتش را درون زمین نشان داده است و حالا امیدوار است که مسیری مشابه پدرش را طی کند که دورانی بی نظیر را در فوتبال دنیا به ثبت رساند. در حقیقت این بازیکن امیدوار است که بتواند پیشرفت فوتبالی خوبی داشته باشد و بتواند در باشگاهی رشد کند که برای خانواده اش خیلی مهم است.

پاتریک کلایورت یکی از مهاجمان محبوب در میان هواداران بارسلونا بوده است و حالا شین امیدوار است که بتواند مسیر او را ادامه بدهد. جاستین کلایورت دیگر پسر خانواده است که در سن 24 سالگی به باشگاه بورنموث ملحق شده است و تجربه حضور در لیگ های اسپانیا و ایتالیا را هم در کارنامه اش دارد.

4125