نامداری: از طالب لو به خاطر حمایتش تشکر می کنم/ از عملکرد حسینی راضی هستم

نامداری: از طالب لو به خاطر حمایتش تشکر می کنم/ از عملکرد حسینی راضی هستم

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی دروازه بانان استقلال به تشکر از وحید طالب لو و تمجید از عملکرد حسینی پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، اشکان نامداری مربی دروازه بان های استقلال در آستانه بازی این تیم مقابل العین امارات در آخرین بازی لیگ برتر صحبت های زیر را انجام داد. او معتقد است اشتباهات داوری در این فصل خیلی به این تیم ضربه زد و در خیلی از بازیها مانع از موفقیت تیم شد.

در آستانه دیدار مقابل العین امارات شرایط تیم را چطور ارزیابی می کنید؟

برد خوبی را مقابل سپیدرود به دست آوردیم که باعث شد با انگیزه خوبی به دیدار العین امارات بیاییم. بازیکنان ما در آن دیدار خیلی خوب بازی کردند و موفق شدیم آخرین بازی لیگ را با برتری پشت سر بگذاریم.

با این برد شما، سپیدرود به لیگ دسته اول سقوط کرد.
سپیدرود تیم بسیار خوبی بود اما در این مسابقه با توجه به شرایطی که داشت نتوانست در لیگ برتر بماند و با این که به سه امتیاز نیاز داشتند اما شکست خوردند و به کادرفنی و بازیکنان این تیم خسته نباشید می گویم. امیدوارم آن ها دوباره تلاش کنند تا به لیگ برتر صعود کنند.

عملکرد سیدحسین حسینی دراین مسابقه چطور بود؟
او همچون چند بازی گذشته عملکرد خوبی داشت، با وجود این که دوست داشت دراین بازی کلین شیت کند اما در دقیقه پایانی بازی گل را دریافت کرد که به نظرم آفساید بود.

در مورد داوری صحبت کردید. قبول دارید که استقلال امسال از اشتباهات داوری ضربه خورد؟
عملکرد داوری طی این چند هفته مشهود بود و مشخص است که چه امتیازات ارزشمندی از ما گرفته شد تا نتوانیم تا هفته آخر مدعی کسب عنوان قهرمانی باشیم. همانطور که بازی به بازی پیش رفتیم در یک بازی باقی مانده هم برای برد به زمین می رویم و با توجه به این که شاید این بازی تشریفاتی باشد اما یک برد هم می تواند پایانی خوش فصل پر و فراز نشیب باشد.

از وحید طالب لو تشکر کرده بودید. دلیل خاصی داشت؟
وحید دوست عزیز من است و در طول فصل همیشه با هم در ارتباط بودیم. وی در صفحه شخصی اش از من و استقلال خیلی حمایت کرد.

خسرو حیدری هم از فوتبال خداحافظی کرد. نظرتان چیست؟
خداحافظی سخت ترین قسمت دوران بازیگری برای یک فوتبالیست بوده و هست ولی جای خوشحالی دارد که خسرو دراوج و با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی خداحافظی کرد. خسرو یک بازیکن بی حاشیه و مودب بود و همه طرفداران با ارسال ها و پاس گل های او خاطره دارند. امیدوارم با پشتکار و تلاشش، در قالبی دیگر به فوتبال بازگردد و بهترین روزهای را سپری کند.

استقلال هم به عنوان بهترین خط دفاع لیگ انتخاب شد.
ما 13 گل دریافت کردیم؛ این آمار همیشه رابطه مستقیمی به خط دفاعی و البته دروازه بان ها داشته است. به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، این آمار قابل توجهی بود که با تلاش تمام تیم کسب شد.

4344