ساوت گیت: استرلینگ کاپیتان تیم ملی انگلیس خواهد بود

ساوت گیت: استرلینگ کاپیتان تیم ملی انگلیس خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی - گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، اعلام کرد که رحیم استرلینگ فصل خوب خود را با کاپیتانی این تیم در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا برابر هلند تکمیل خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، این دیدار پنجاهمین بازی ملی استرلینگ برای تیم ملی انگلیس است و این در حالی است که او تنها 24 سال سن دارد. تیم باشگاهی این بازیکن شنبه شب موفق شد با پیروزی 6 - 0 برابر واتفورد به سه گانه تاریخی فوتبال داخلی انگلیس دست پیدا کند. بازیکن سابق لیورپول هت تریک کرد و به اولین بازیکن پس از استان مورتنسن در سال 1953 تبدیل شد که توانسته در فینال جام اتحادیه 3 گل به ثمر برساند. ساوت گیت در کنفرانس خبری خود درباره این بازیکن گفت: " رحیم حالا در تیم رهبری قرار دارد و در 12 ماه گذشته به خوبی توانایی های خود را نشان داده است. حالا می توان پختگی را با توجه به اتفاقاتی که داخل و بیرون زمین برای او رخ داده، دید. فکر می کنم او نیز متوجه این موضوع شده است. او برای این چالش برخاسته و من نیز تردیدی برای انتخاب او به عنوان کاپیتان تیم ملی ندارم. "

هری کین کاپیتان اول تیم ملی انگلیس است و برای این رقابت ها نیز دعوت شده اما پس از دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی پا به توپ نشده و شاید در بازی اول نتواند به میدان برود. 

1070