پاشازاده: پشت شفر هستیم اما نباید واقعیت گریز باشد/استقلال بعد از هر بازی بد، خوب بازی می کند

پاشازاده: پشت شفر هستیم اما نباید واقعیت گریز باشد/استقلال بعد از هر بازی بد، خوب بازی می کند

وب سایت رسمی فوتبالی- مهدی پاشازاده اعتقاد دارد شفر باید انتقاد پذیر باشد.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با فوتبالی در خصوص بازی این تیم برابر پدیده اظهار داشت: فکر می کنم بازی جذابی شود چرا که هر دو تیم خوب بازی می کنند و همین مسئله می تواند به جذابیت بازی کمک کند.

پاشازاده در خصوص پیش بینی اش از بازی گفت: استقلال همیشه بعد از هر بازی بد، خوب بازی می کند و با توجه به عملکرد نه چندان خوب این تیم برابر الهلال، من فکر می کنم در این بازی خوب باشد و به برد برسد.

وی در ارتباط با دلیل نوسان استقلال اعلام کرد: واقعا نمی دانم دلیل این نوسان ها چیست و بهتر از هر کسی آقای شفر می تواند در این زمینه توضیح بدهد و ما که خارج از تیم هستیم، نمی توانیم دلیل این مسئله را بیان کنیم.

مدافع اسبق استقلال در ارتباط با اظهار نظر امروز شفر که گفته بود پیشکسوتان استقلال لم داده اند روی مبل و انتقاد می کنند گفت: اگر پیشکسوت بگوید چرا فلان بازیکن بازی ندادی یا چرا این تاکتیک را انتخاب کردی، حق با شفر است که ناراحت شود چرا که به هر حال او مربی است و تصمیم گیرنده نهایی خودش است اما وقتی استقلال بد بازی می کند، ما حق انتقاد را داریم و شفر هم نباید واقعیت گریز باشد. همه دیدند استقلال برابر الهلال بد بازی کرد و من پیشکسوت این حق را دارم که بگویم استقلال خوب نبود‌. شفر وقتی می تواند ناراحت شود که در کار او دخالت کنند اما بیان این که استقلال بد بود، در کار او دخالت نیست. بنده همان طور که در روزهای خوب استقلال از این تیم و شفر تعریف کردم در روزهای بدش هم انتقاد می کنم. الان هم پشت شفر ایستاده ام اما او باید یکسری انتقاد ها را هم بپذیرد و از واقعیت ها فرار نکند. بعد از این که از بازی استقلال برابر الهلال انتقاد کردم، هوادار از من پرسید، خودت چه کار کرده ای؟ من خودم ۷، ۸ تیم را به لیگ های بالا تر آوردم، سال ها برای استقلال بازی کردم و الان پیشکسوت این تیم هستم. بعد از هر بازی حداقل ما بیرون از خانه در مواجه با مردم باید به ۵، ۶ نفر جواب بدهیم و طبیعی است که به عنوان یک استقلالی که این تیم همه زندگی اش است در مورد تیم نظر بدهیم. به هر حال امیدوارم استقلال محکم تر پیش برود چرا که سربلندی این تیم همیشه سربلندی ما هم بوده است‌.

4344