دی یونگ: حتی اگر بارسا را حذف کنیم، عذاب وجدان نمی گیرم

دی یونگ: حتی اگر بارسا را حذف کنیم، عذاب وجدان نمی گیرم

سایت رسمی فوتبالی- فرانکی دی یونگ یکی از ستاره های جوان باشگاه آژاکس آمستردام، نقش پررنگی در حذف کردن رئال مادرید و یوونتوس از گردونه رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، او که آخرین فصل حضورش در آژاکس را پشت سرمی گذارد و درتابستان به بارسلونا منتقل خواهد شد، حالا اعلام کرده که حتی اگر تیمش در بازی فینال، مقابل بارسا به پیروزی برسد هم ناراحت نخواهد شد.

بدین ترتیب دی یونگ نشان داده که یک فوتبالیست کاملا حرفه ای است. این بازیکن 21 ساله اگرچه همین حالا و برای فصل بعد با بارسا قرارداد بسته ولی در گفتگو با مجله فورفورتواعلام کرده که تا آخرین لحظه و زمانی که پیراهن آژاکس را به تن دارد، برای این تیم می جنگد و اعلام کرده که برایش مهم نیست که در بازی فینال با بارسا روبرو شده و تیم کاتالان را از رسیدن به جام منع کنند.

دی یونگ دراین باره گفته:« من به این سناریو فکر کرده ام. این می تواند اتفاق ویژه ای باشد ولی درعین حال برایم مهم نیست که در بازی فینال با چه تیمی روبرو شویم. تا زمانی که بازیکن آژاکس هستم، می خواهم آژاکس برنده باشد و حتی اگر بارسلونا را هم از پیش رو برداریم، دقیقا مثل همان کاری که با رئال کردیم، عذاب وجدان نمی گیرم و حسرت نخواهم خورد»


فینال این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در روز اول ژوئن در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار خواهد شد و بارسلونا باید در بازی نیمه نهایی مقابل لیورپول به میدان برود و آژاکس هم برای رسیدن به فینال باید از سد تاتنهام عبور کند.

البته دی یونگ در بخش دیگری از صحبتهایش اعلام کرد که از بچگی طرفدار بارسا بوده و با خانواده اش برای سپری کردن تعطیلات تابستانی به روستایی در خیرونا در فاصله 80 کیلومتری بارسلونا می رفته اند:« زمانی که به بازدید ورزشگاه نوکمپ رفته بودم را یادم می آید؛ حیرت آور بود. حضور در چمن نوکمپ و دیدن بزرگی استادیوم فوق العاده بود. یک تابستان حتی به تماشای یکی از بازیهای دوستانه بارسا رفتیم. یادم هست که رونالدینیو بازی می کرد و برایم خیلی هیجان انگیز بود که آنجا و از نزدیک بازی آنها را ببینم.»

6363