چرا سولشر اتومبیلش را در جاپارک فرگوسن پارک نمی کند

چرا سولشر اتومبیلش را در جاپارک فرگوسن پارک نمی کند

سایت رسمی فوتبالی- سرالکس فرگوسن یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ دنیای فوتبال است که در طول 26 سال حضورش روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد با این تیم 38 جام فتح کرد. سرالکس در سال 2013 بازنشسته شد و درطول این سالها مدیران یونایتد تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند جانشین ایده آلی برای او بیابند.

به گزارش فوتبالی، حتی شش سال بعد از جدایی فرگوسن از یونایتد، هنوز تاثیرگذاری او در اولدترافورد کاملا محسوس است و حالا اوله گونار سولسشر سرمربی یونایتد احترام زیادی برای سرالکس قائل است. سولشر که 366 بازی زیر نظر فرگوسن برای شیاطین سرخ برگزار کرده بود و یکی از ستاره های یونایتد در افتخارآفرینی شان درسال 1999 بود، از زمان دردست گرفتن سکان هدایت این تیم، همواره به سرالکس فرگوسن ادای احترام می کند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، سولشر حتی حاضر نیست که اتومبیلش را در جای پارک مخصوص سرمربی تیم در کمپ تمرینی کارینگتون پارک کند؛ چون معتقد است که این جای پارک از آن فرگوسن است. گویا سولشر 46 ساله در صحبتهایی به کارمندان باشگاه گفته:« من اصلا دوست ندارم ماشینم را آنجا پارک کنم. از نظر من آن جای پارک هنوز از آن فرگوسن است.»


بعد از جدایی فرگوسن از یونایتد، دیوید مویس، لوئیس فان خال و ژوزه مورینیو هدایت این تیم را در دست داشتندو هیچ یک نتوانستند دراین سمت موفق باشند ولی حالا سولشر نوید تکرار روزهای خوب برای یونایتد را می دهد. 

یکی از کارمندان باشگاه یونایتد در این رابطه گفته:« سرالکس فرگوسن در کمپ تمرینی جاپارک مخصوص خودش را داشت. پارکینگ کمپ تمرینی شلوغ و پرترافیک است و زمانی که اوله سولشر با اتومبیل خودش برسرتمرینات تیم آمد، انتظار داشتیم که اتومبیلش را در جای پارک مخصوص سرمربی پارک کند. او قبل از تمام اعضای تیم به کمپ تمرینی می آید ولی عجیب است که اتومبیلش را در جای پارک فرگوسن پارک نمی کند.»

با وجودی که مدیران باشگاه به سولشر پیشنهاد داده اندتا اتومبیل شورلوت که اسپانسر باشگاه است را دریافت کند، اما او ترجیح می دهد تا با اتومبیل ولوی خودش به کمپ تمرینی تیم بیاید.

6363