تشابه بلینگام با رونالدو

تشابه بلینگام با رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - وس براوان مدافع انگلیسی سابق منچستریونایتد می گوید جود بلینگام ستاره انگلیسی از نظر رفتار بسیار شبیه به کریستیانو رونالدو است و همچون ستاره پرتغالی، از اعتماد به نفس زیادی برخوردار می باشد.

به گزارش فوتبالی، ستاره باشگاه رئال مادرید در عرصه ملی نیز در دقایق پایانی به داد تیم ملی کشورش رسید و انگلیس را از یک حذف آبرومندانه نجات داد. سه شیرها در حالی که تنها چند ثانیه با حذف از یورو 2024 فاصله داشتند، جود بلینگام با یک ضربه قیچی برگردان، گل تساوی را زد تا در نهایت، با ضربه سر هری کین در دقیقه 91، انگلیس جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست بیاورد. 

براون مدافع سابق شیاطین سرخ که زمانی با رونالدو در الدترافورد هم بازی بود، راجع به شباهت بلینگام با رونالدو گفت: "فکر نمی کنم جود و رونالدو خود بزرگ بین باشند، بلکه اعتماد به نفس دارند. رونالدو در ابتدای حضورش در یونایتد، مورد انتقاد زیادی قرار می گرفت، اما روز بعد با قدرت بیشتری حاضر می شد تا به منتقدانش ثابت کند که در اشتباه هستند. او می دانست که قرار است در این راه اشتباهات بزرگی بکند، اما در نهایت روی هدفش متمرکز خواهد بود. ذهنیت جود مثل رونالدو است."

4416