قربانی: یکی از بهترین بازی های استقلال را دیدم/ همه در تساوی استقلال برابر سایپا مقصر بودیم

قربانی: یکی از بهترین بازی های استقلال را دیدم/ همه در تساوی استقلال برابر سایپا مقصر بودیم

وب سایت رسمی فوتبالی- این بازی، یکی از بهترین بازی های استقلال بود و من را خیلی امیدوار کرد.

به گزارش فوتبالی، پیروز قربانی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص برتری استقلال برابر سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد و شایسته برد در این دیدار بود. فقط من حسرت تساوی برابر سایپا را می خورم که اگر استقلال آن بازی را برده بود الان چقدر شانس قهرمانی بیشتر بود.

وی در ادامه افزود: بعد از باخت در دربی همه چیز باید خیلی زود تمام می شد اما متاسفانه مسئولین، کادر فنی، بازیکنان و هواداران و حتی ما پیشکسوتان کاری نکردیم. باید همان موقع همه چیز تمام می شد ، اما یکسری حواشی کار را سخت کرد. با این حال امیدوارم پرسپولیس امتیاز از دست بدهد تا استقلال شانس بیشتری داشته باشد.
پیشکسوت استقلال در خصوص اشتباه داوری گفت: گل استقلال سالم بود و نیاز به کارشناسی داوری هم ندارد. هر کسی این گل را دید، متوجه شد که گل سالم است جز داور. باز خدا را شکر که استقلال توانست گل بزند تا این اشتباه داوری نتواند به تیم ضربه بزند.
وی در خصوص وضعیت پاتوسی گفت: او هفته به هفته بهتر می شود  و خوشبختانه گل خیلی قشنگی هم زد. استقلال یکی از بهترین خریدها را در جذب پاتوسی داشته که او هفته های اول اضافه وزن داشت اما الان بهتر شده و هر هفته شاهد پیشرفت او هستیم.

قربانی در پایان اعلام کرد: من دیده ام چند نفر از مسئولین فوتبال از قطع شدن برنامه نود ابراز رضایت کرده اند. خیلی برایم جالب است آدم هایی که دست شان در این برنامه رو شده بود حالا برای قطع شدن آن ابراز خوشحالی می کنند و می گویند خوب شد این برنامه قطع شد. شاید یک ضعف هایی هم برنامه نود داشت اما یک امتیاز بزرگش مبارزه با همین آدم ها در فوتبال بود.

4344