سرخیو راموس تمام رئالی ها را شام مهمان کرد

سرخیو راموس تمام رئالی ها را شام مهمان کرد

سایت رسمی فوتبالی- چهارشنبه شب تمام اعضای باشگاه رئال مادرید در رستوران معروفی درمرکز شهر مادرید گرد هم آمدند. آنها شام را در رستوران آسادور دونوستیارا کنار هم صرف کردند و با هم هم پیمان شدند تا نهایت تلاششان را در هفت بازی باقی مانده تا پایان فصل به کار بگیرند.

با حذف رئال مادرید از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی، آنها تا پایان فصل فقط در لالیگا به میدان خواهند رفت و عملا شانسی هم برای قهرمانی در لالیگا ندارند. 

به گزارش فوتبالی، این سرخیو راموس، کاپیتان رئال بود که بازیکنان تیم را به این شام دعوت کرد و علاوه بر بازیکنان تیم، اعضای کادر فنی و کارمندان باشگاه هم دراین میهمانی شام شرکت داشتند.

البته سه بازیکن رئال، دراین میهمانی شام غیبت داشتند: گرت بیل، کیلور ناواس و کریم بنزما.. بیل و ناواس در میهمانی شام دیگری که در اواخر ماه ژانویه ترتیب داده شده بود نیز شرکت نکردند. اما آن بار دلیل غیبت آنها متفاوت بود: کیلور ناواس به تازگی پدرشده بود وترجیح می داد تا درکنار همسرش بماند و گرت بیل هم اعلام کرده بود که چون شبها زود می خوابد و ساعت 23 باید به خواب بروند، نمی تواند در این میهمانی شام شرکت کند.

این دو بازیکن در میهمانی شام سرخیو راموس نیز حضور نیافتند. کریم بنزما که در میهمانی شام ماه ژانویه شرکت داشت هم دیگر غایب میهمانی شام چهارشنبه شب راموس بود.

زین الدین زیدان سرمربی رئال هم روز پنجشنبه به تمام شاگردانش استراحت داد و جلسه تمرینی رئالی ها برای کسب آمادگی لازم برای مصاف با لگانس در روز دوشنبه، جمعه ساعت 11 صبح به وقت اروپای مرکزی برگزار خواهد شد.

جالب اینجا بود که در جریان این مراسم شام، بازیکنان رئال، بازیهای لیگ قهرمانان اروپا (یعنی مصاف دو تیم منچستریونایتد و بارسلونا و همچنین دیدار آژاکس- یوونتوس) را از طریق تلویزیون دنبال کردند.

6363