گزارش فدراسیون فوتبال از خسارات سیل در ورزشگاه‌ها به AFC

گزارش فدراسیون فوتبال از خسارات سیل در ورزشگاه‌ها به AFC

وبسایت رسمی فوتبالی- مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت های اجتماعی و بازی جوانمردانه با اشاره به آسیب دیدگی ورزشگاههای فوتبال در 6 استان کشور از تهیه گزارشی جهت ارائه کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور بازسازی استادیوم ها و ورزشگاههای کشور خبر دا 

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال غلامحسین زمان ابادی با اعلام این خبر گفت:با توجه به وسعت خسارت وارده در سیل های اخیر کشور ، آسیب های وارد شده به ورزشگاهها و استادیوم های فوتبال مورد بررسی قرار گرفته که بر این اساس شهرستان های زیادی در 6 استان گلستان ، خوزستان ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مازندران کلیه زیرساخت های ورزشی خودشان خصوصا در استادیوم ها و زمین های فوتبال و فوتسال را از دست داده اند. بر همین اساس مستند سازی لازم و تخمین برآورد هزینه ها به منظور ارائه گزارشی کامل به کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت می گیرد.
زمان آبادی اضافه کرد: متاسفانه میزان خسارت و شدت آسیب دیدگی ورزشگاهها بسیار بالاست و بخشی از این زیرساخت ها به شکل کاملا از بین رفته است. ریاست محترم فدراسیون فوتبال مذاکرات بسیار خوبی با مسئولین AFC در این خصوص داشته اند و امیدواریم پس از ارائه گزارش بتوانیم با تامین اعتبارات لازم و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گامی در جهت بازسازی زمین های فوتبال و سالن های فوتسال استان های سیل زده برداریم.