فولام 0-2 سیتی؛ بازگشت به صدر

فولام 0-2 سیتی؛ بازگشت به صدر

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که با یک بازی کمتر پس از لیورپول در رده دوم جدول قرار داشت، با انگیزه فراوان به مصاف تیم ته جدولی فولام آمده بود. یک پیروزی، سیتی را بار دیگر به صدر جدول بر می گرداند و در سوی مقابل، فولام که تقریبا از حالا سقوطش قطعی است، برای اعاده حیثیت مقابل هوادارانش پای به میدان گذاشته بود.

بازی با حملات سیتی شروع شد و این تیم دقیقه شش بازی به گل رسید. اشتباه فوسو منصاح باعث شد تا توپ به برناردو سیلوا برسد و او هم از بیرون محوطه جریمه پس از فریب بازیکن مقابلش با یک ضربه پای چپ، توپ را به کنج دروازه فرستاد.

سیتی پس از گل نیز همچنان تیم برتر میدان بود و دقیقه 27 به گل دوم خود دست یافت. این بار هم اشتباه برایان در پاس دادن باعث شد توپ به برناردو برسد و او هم بلافاصله سرخیو آگوئرو را صاحب توپ کرد تا ستاره آرژانتینی با یک ضربه دقیق توپ را از دروازه بان عبور داده و سیتی را 2-0 پیش بیندازد.

بازی در نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

فولام نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و سعی در جبران گل های خورده داشت اما بازی منسجم سیتی اجازه هنرنمایی به مهاجمان میزبان را نمی داد. سیتی رفته رفته بر بازی مسلط شد و توانست خطراتی نیز روی دروازه فولام ایجاد کند از جمله ضربه کایل واکر روی همکاری با استرلینگ که به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق باقیمانده نیز اتفاق خاصی رخ نداد و سیتی با کسب این پیروزی 74 امتیازی شد و به صدر جدول برگشت.