رسمی؛ گواردیولا با منچستر سیتی تمدید کرد

رسمی؛ گواردیولا با منچستر سیتی تمدید کرد

 خبرگزاری فوتبالی - باشگاه منچسترسیتی قرارداد سرمربی اسپانیایی خود را برای ۲ سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فوتبالی، پس از ابراز تمایل پپ گواردیولا برای ادامه دادن به مربیگری در تیم فوتبال منچسترسیتی، مسئولان باشگاه به خواسته او عمل کردند و قرارداد این مرد اسپانیایی را برای 2 سال دیگر تمدید کردند.

گواردیولا که تا پایان فصل جاری با منچسترسیتی قرارداد داشت، با عقد قرارداد جدید تا تابستان سال 2023 در ورزشگاه اتحاد خواهد ماند.

به این ترتیب سرمربی سابق تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ در صورت ماندن تا پایان قراردادش، 7 سال هدایت آبی‌پوشان شهر منچستر را برعهده خواهد داشت.

گواردیولا که با منچسترسیتی همه جام‌های داخلی فوتبال انگلیس از جمله دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر کسب کرده است، پس از امضای قرارداد جدیدش با این تیم به سایت باشگاه گفت: از زمانی که من به منچسترسیتی آمده‌ام، طوری با من رفتار شده که همیشه احساس کرده‌ام اینجا مانند خانه خودم است و افرادی که اینجا هستند، از بازیکنان، کارکنان باشگاه، هواداران گرفته تا مدیر و مالک باشگاه مرا می‌خواهند. از آن زمان تا کنون ما در کنار هم چیزهای مهمی کسب کرده‌ایم، گل‌های زیادی زدیم، بازی و جام‌های فراوانی را بردیم و به کسب همه این موفقیت‌ها افتخار می‌کنیم.

گواردیولا افزود: برخورداری از چنین حمایتی، بهترین چیزی است که یک مربی می‌تواند داشته باشد. من هر آنچه که برای انجام کارم خواستم را در اختیار دارم و اعتمادی که مالک و رئیس باشگاه و نیز فران سوریانو (مدیر اجرایی) و چیکی بگریستیاین (مدیر ورزشی) به من برای تمدید دو ساله قراردادم نشان داده‌اند، باعث افتخار من است.چالشی که پیش روی ما قرار دارد، ارتقای سطح تیم است و من هم برای کمک به منچسترسیتی برای رسیدن به اهدافش هیجان زیادی دارم.

1101