پیش بازی منچستر یونایتد - منچستر سیتی؛ شام آخر سولشر؟

پیش بازی منچستر یونایتد - منچستر سیتی؛ شام آخر سولشر؟

خبرگزاری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۱:۰۰ دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی در اولدترافورد با هم بازی می کنند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد رده ششمی و سیتی رده هفتمی امشب هیجان را به خانه فوتبال دوستان می‌برند. دیداری که با وجود تنها ۳ امتیاز اختلاف با رده سوم، ‌می‌تواند شام آخر سولشر باشد زیرا او اخیرا از لیگ قهرمانان کنار رفته و زمزمه‌های زیادی هم مبنی بر مذاکره کادر مدیریتی با دیگر مربیان شنیده می‌شود. شاگردان اوله، مصداق عینی روند سینوسی هستند. آن‌ها اصلا ثبات ندارند و پیشبینی دیدارهای آن‌ها کاری دشوار است تا آن‌ جایی که حتی با وجود عدم کسب حتی یک برد قاطع در این فصل هم هنوز شانس قهرمانی دارند. کاوانی در چند بازی آخر آن‌ها بی‌نظیر بوده اما احتمالا در ان بازی حضور نخواهد داشت.

اوضاع در سمت آبی شهر منچستر اما ثبات بیشتری دارد. تنها نکته عجیب حضور سیتیزن‌ها در رتبه‌ای عجیب است. آن‌ها بدون اقتدار فصل را شروع کردند اما همه می‌دانند که به زودی در صدر جدول پیدایشان می‌شود. منچستر سیتی در لیگ قهرمانان خوب کار کرده اما با توجه به بازی‌هایی که در ادامه این رقابت‌ها خواهند داشت باید دید عقب‌ افتادگی‌شان را جبران خواهند کرد یا خیر.

همان طور که گفته شد پیش‌بینی این دیدار کاری بسیار سخت است اما با توجه به برد منچستر یونایتد در ۲ بازی آخر بین این ۲ تیم و البته سبک واکنش‌گرای این تیم می‌توان اندکی شانس تیم قرمزپوش را بیشتر دانست.

***
منچسترسیتی در ۵ بازی قبل خود شکست نخورده است.
 یونایتد در ۳ بازی خانگی پیشین خود گلزنی کرده است. آن‌ها به طور کلی در ۳ بازی قبلی خود ۶ گل زده‌اند اما سیتیزن‌ها در ۳ بازی قبل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.
یونایتدی‌ها در ۱۰ بازی قبل خود تساوی نداشته‌اند.

***
ترکیب احتمالی منچستر یونایتد از نگاه هو اسکورد: دخیا – ون بیساکا – تلس – مگوایر – لیندلوف – مک تامینای – فرد – رشفورد – مارسیال – فرناندز - گرینوود
ترکیب احتمالی منچستر سیتی: ادرسون – کایل واکر – روبن دیاز – جان استونز – بنجامین مندی – کوین دی بروین – رودری – گوندوغان – ریاض محرز – خسوس – استرلینگ

1101