پیش بازی منچستر سیتی - لیورپول؛ سخت‌ترین بازی دنیا؟

پیش بازی منچستر سیتی - لیورپول؛ سخت‌ترین بازی دنیا؟

خبرگزاری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه اتحاد، ۲ تیم لیورپول و منچسترسیتی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، اگر چه لیورپول هم مانند تمام تیم‌های لیگ‌های معتبر اروپایی از ابتدا با اقتدار کامل شروع نکرده و رکورد ۱۰۰ درصد برد را بر جای نگذاشته اما وضعیت بسیار خوبی در نیمه بالای جدول دارد. بسیاری فکر می‌کردند ممکن است با توجه به قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر، مشکل انگیزشی داشته باشند اما نه تنها درخشش ژوتا باعث شده تا به بقیه بازیکنان هم انرژی بگیرند که جای خالی فن دایک هم از روزی که مصدوم شد در این تیم به چشم نیامده زیرا جانشینان او فوق‌العاده کار کرده اند. لیورپولی‌ها تغییری در سبک فوتبال خود نداده‌اند و با همان ثبات همیشگی هم اکنون به عنوان مدعی اصلی تبدیل شده است.

در سمت دیگر پپ روزهای خوشی را پشت سر نمی‌گذارد. سیتیزن‌ها در رده دوازدهم قرار دارند اما همه می دانند که آن‌ها به مرور به رتبه‌های بالای جدول می‌رسند. هرچند با امتیازاتی که از دست داده‌اند، کار آن‌ها برای جبران و قهرمانی سخت است. تیم پپ همیشه به انجام بازی‌های هجومی شهره بوده اما به ثمر رساندن ۹ گل در ۶ مسابقه چنین مسئله‌ای را نشان نمی‌دهد. این تیم در ۶ بازی ۸ گل دریافت کرده که نشان می‌دهد آسمان به زمین بیاید هم پپ نمی‌تواند مشکلات مربوط به خط دفاعی سیتی را از بین ببرد. از زمانی که کمپانی شهر منچستر را ترک کرد، قهرمانی هم از این تیم پرکشید و حالا اوضاع در این زمینه اصلا برای گواردیولا خوب پیش نمی‌رود.

کلوپ اخرین از این بازی به عنوان سخت‌ترین بازی سال نام برده. آیا مهم‌ترین بازی سال، هیجان‌انگیزترین بازی سال هم است؟

***
آخرین دیدا ۲ تیم با پیروزی۴-۰ سیتیزن‌ها به اتمام رسید. دیدار قبل از آن هم با پیروزی ۳-۱ به سود لیورپولی‌ها تمام شده بود.

در ۴ بازی اخیر بین این ۲ تیم ۱۳ گل رد و بدل شده. سیتیزن‌ها در ۱۲ بازی اخیرشان گلزنی کرده‌اند و لیورپولی‌ها هم در ۷ بازی اخیر. این نکات یعنی باید در انتظار یک بازی پرگل باشیم.

***
ترکیب احتمالی منچستر سیتی: ادرسون – روبن دیاز – لاپورت – کانسلو – واکر – گوندوغان – رودری – دی‌بروین – رحیم استرلینگ – خسوس – محرز
ترکیب احتمالی لیورپول: ژوتا – محمد صلاح – فیرمینیو – مانه – هندرسون – واینالدوم – آرنولد – ماتیپ – گومز - رابرتسون

1101