پیغام راموس برای بازیگر کانادایی: همه می گویند ما شبیه هم هستیم

پیغام راموس برای بازیگر کانادایی: همه می گویند ما شبیه هم هستیم

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس کاپیتان اسپانیایی باشگاه رئال مادرید در صفحه رسمی اش در توئیتر پیغامی متفاوت و عجیب وغریب را برای یک بازیگر کانادایی منتشر کرده. 

پیغام کاپیتان 32 ساله رئال مادرید بازتاب گسترده ای در توئیتر داشته. مخاطب پیغام او پابلو شریبر، بازیگر متولد کانادا و مقیم آمریکاست و راموس دراین پیغام به آقای شریبر گفته که خیلی ها می گویند که شباهتهای زیادی میان این دونفر وجود دارد. 

راموس در صفحه توئیترش خطاب به آقای شریبر نوشته:« پابلو شریبر، حالت چطور است؟ اسم من سرخیو راموس است، فوتبالیست حرفه ای اسپانیایی.نمی دانم آیا مرا می شناسی یا نه ولی من هرروز پیغامهای زیادی دریافت می کنم که به من می گویند که ما خیلی شبیه هم هستیم. نظرت چیست؟ خوشحال می شوم با تو آشنا شوم برادر.»


پابلو شریبر بازیگر 40 ساله ای است که به خاطر ایفای نقش در سریال وایر به شهرت زیادی رسیده. او در ده ها فیلم سینمایی هم بازی کرده و در چندین سریال تلویزیونی هم به ایفای نقش پرداخته و اخیرا نامزد دریافت جایزه تونی شده بود.


تعدادی از کاربرانی که زیر این پست کامنت گذاشته اند، تصاویری از آقای بازیگر و سرخیو راموس را درکنار هم قرار داده اند تا این شباهت را نشان دهند.

6363