سرخیو راموس و خرید یک شاهکار هنری به قیمت 40هزار یورو

سرخیو راموس و خرید یک شاهکار هنری به قیمت 40هزار یورو

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیاوباشگاه رئال مادرید بارها از علاقه اش به هنر و آثار هنری پرده برداشته. او حالا و با خرید یکی از آثار هنری هنرمندی به نام فیل فراست، بار دیگر علاقه اش به هنر را به هوادارانش نشان داده.

سرخیو راموس در صفحه رسمی اش در اینستاگرام، تصاویری را منتشر کرده و خبر داده که به بازدید کلکسیون هنری فیل فراست رفته است. او دراین بازدید، یکی از آثار فراست را به قیمت چهل هزار یورو خریداری کرده است. 

فیل فراست هنرمندی متولد نیویورک است که به خاطر طرحهای خیابانی اش که شباهت زیادی به گرافیتی دارد، به شهرت رسیده. اخیرا برخی از تابلوهای او در موزه موما به نمایش گذاشته شده است و شهرت او دوچندان شده و حالا راموس یکی از آثار او را با قیمتی نجومی و ازطریق گالری خاویر لوپس و فر فرانسس که جزو گالری دارهای مطرح مادرید هستند، خریداری کرده است.


راموس با انتشار تصویری از خودش و همسرش درکنار این شاهکار هنری نوشته:« با افتخار آخرین خریدمان برای کلکسیون سرخیو راموس را با شما به اشتراک می گذارم. اثری از هنرمند آمریکایی، فیل فراست. من حسابی تحت تاثیرکارهای او و شخصیتش شده ام و خودم را در آثارش پیدا کرده ام.»

سرخیو راموس در پیغام دیگری توضیحات تکمیلی درمورد نقاشی های فراست را ارائه کرده. درتابلوی خریداری شده توسط راموس، بخش اصلی اثر به پنجاهمین سالگرد کلکسیون نلسون راکفلر در میدان امپایر استیت اشاره دارد و راموس هم توضیحات بیشتری را درمورد این اثر ارائه کرده.

6363