چشمک راموس به ناواس به خاطر بازگشتش به ترکیب اصلی رئال

چشمک راموس به ناواس به خاطر بازگشتش به ترکیب اصلی رئال

سایت رسمی فوتبالی- کیلور ناواس درطول دو فصل و نیم دروازه بان اصلی رئال مادرید بود اما با خرید تیبو کورتوا توسط باشگاه مادریدی و پس از آن روی کار آمدن سانتیاگو سولاری، جایگاه ناواس در درون دروازه تیم مادریدی متزلزل شد واو در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا درون دروازه تیمش قرار می گرفت.

اما بابرکناری سانتیاگو سولاری و بازگشت زین الدین زیدان به باشگاه مادریدی، اوضاع دوباره تغییر کرد. زیزو در ابتدای بازگشتش به تیم مادریدی پیغامی واضح و شفاف داشت: کیلور ناواس باید در بازی با سلتاویگو (دراولین بازی پس از بازگشت زیدان) دروازه بان ثابت رئال مادرید باشد.

ناواس چهره ای محبوب در رختکن رئال مادرید است و بعد از اتمام بازی رئال مقابل سلتاویگو، راموس با انتشار پیغامی درتوئیتر،این بازگشت را به ناواس کاستاریکایی تبریک گفت. راموس عکسی را در توئیتر منتشر کرد که در آن او دستش را به سمت ناواس دراز کرده. در زیر این عکس این پیغام به چشم می خورد:« تا پایان برای این لوگو، این پیراهن و این هواداران می جنگیم.آلا مادرید.»



این اولین بار از روز 13 ژانویه است که کیلور ناواس در دیداری در لالیگا دردرون دروازه تیم مادریدی قرار می گیرد. در آن بازی رئال مادرید 2-1 از سد رئال بتیس عبور کرده بود و در بازی شنبه هم مادریدی ها توانستند تا در شب حضور ناواس در درون دروازه شان سلتا را شکست دهد. دفعه قبل از بازی با بتیس که شاهد حضور ناواس درون دروازه تیم مادریدی در دیداری در لالیگا بودیم، به 202 روز قبل برمی گردد: 26 آگوست سال 2018 و درهفته دوم رقابتهای آن فصل لالیگا

6363