پاسخ منفی کیلور ناواس به تیم ملی کشورش به خاطر رئال مادرید

پاسخ منفی کیلور ناواس به تیم ملی کشورش به خاطر رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی – کیلورناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید از تلاش و رقابت برای حضور در درون دروازه تیم باشگاهی اش دست نکشیده است. در همین راستا او به پیشنهاد سرمربی تیم ملی کاستاریکا برای حضور در بازیهای دوستانه تیم ملی این کشور مقابل شیلی و پرو پاسخ منفی داده است. بدین ترتیب او در وقفه بازیهای دوستانه در اختیار سانتیاگو سولاری خواهد بود و تمریناتش را درشهرک ورزشی والدبباس دنبال خواهد کرد.

این درحالی است که در جریان وقفه بازیهای ملی تیبو کورتوا،با ترک اردوی رئالی ها به تیم ملی کشورش ملحق خواهد شد تا برای بازی با ایسلند وسوئیس دراختیار روبرتو مارتینس و تیم ملی بلژیک باشد.

رونالد گونسالس سرمربی موقت تیم ملی کاستاریکا دراین باره گفته:« در مورد کیلور ناواس همه ما درجریان شرایطش هستیم. داستان او، موضوعی است که همه ما را نگران کرده وباعث شده تا نظرات مختلفی مطرح شود. ما درک متقابلی از شرایط او داریم. او به خاطر شرایط بی ثباتی که در رئال دارد، اعلام کرده که ترجیح می دهد تا در اردوی رئال مادرید بماند.»

طبق توافقات انجام شده، گوستاوو ماتوساس اروگوئه ای از ماه ژانویه هدایت تیم ملی کاستاریکا را در دست خواهد گرفت و کیلور ناواس قول داده که از ماه مارس به بعد در خدمت تیم ملی کشورش خواهد بود. آقای گونسالس در ادامه صحبتهایش گفت:« ناواس قصد دارد تا از ماه مارس به اردوی کاستاریکا ملحق شود و در کوپا اورو (جام طلا) کاستاریکا را همراهی کند. آقای ماتوساس هم این را می داند و در غیاب او، فرصت را به دروازه بانان دیگری مثل استبان آلوارادو، لئونل موریه را و داریل پارکر که دروازه بانان بزرگی هستند خواهیم داد.»

بعد از اتمام جام جهانی 2018 روسیه ،ناواس تنها در ماه سپتامبر تیم ملی کاستاریکا را در مصاف با مکزیک و کلمبیا همراهی کرد و کاستاریکا در هر دوی این بازیها مغلوب حریفانش شد. اما کیلورناواس درهردوی این بازیها عملکرد خیره کننده ای داشت.در حال حاضر شرایط ناواس در رئال حسابی بی ثبات است و سولاری تنها در جام حذفی اسپانیا به او بازی داده. با برکناری لوپتگی و روی کار آمدن سولاری، ناواس قصد دارد تا تمام تمرکزش را درتیم مادریدی به کار بگیرد وبتواند جایگاهش در ترکیب اصلی رئال را از کورتوا پس بگیرد


6363