رونمایی از گزینه های جانشینی لوپتگی روی نیمکت رئال مادرید

رونمایی از گزینه های جانشینی لوپتگی روی نیمکت رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - اخراج جولن لوپتگی، سرمربی باسکی از رئال مادرید دور از انتظار نیست. کسب پنج برد و چهار شکست از یازده بازی اول باعث شده تا صندلی سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا لرزان تر از همیشه باشد و زمزمه هایی در مورد اخراجش از رئال شنیده شود.

به گزارش فوتبالی، نشریه آس البته در گزارشی اعلام کرده که مدیران رئال عجله ای برای اخراج لوپتگی ندارند. در حقیقت این مربی باسکی فعلا حداقل سه هفته دیگر روی نیمکت می نشیند و تا روز ششم آبان یعنی ال کلاسیکو حضورش در تیم قطعی است. رئال قبل از تقابل با بارسا دو بازی آسان مقابل ویکتوریا پلزن و لوانته خواهد داشت که بردن در این بازی دو بازی دور از انتظار نخواهد بود. اما بعد از این دو بازی رئال چالش جذابی خواهد داشت و باید به مصاف کاتالان ها برود. اگر لوپتگی از پس آن بازی برنیاید باید منتظر اخراجش باشد.

نشریه آس از دو گزینه برای جانشینی لوپتگی اسم برده است: سانتیاگو سولاری، سرمربی فعلی تیم رزروهای رئال مادرید و آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی و یوونتوس. اگر رئال به سراغ سولاری برود به نوعی فرمول انتخاب زیدان را تکرار خواهد کرد. زیزو نیز قبل از حضور در رئال مادرید هدایت تیم کاستیا یا همان تیم رزروهای رئال را به عهده داشت و سولاری که خودش هم زمانی در رئال بازی کرده می تواند راه او را طی کند. سولاری در دو فصل اخیر در تیم کاستیا موفق نبوده اما امسال عملکرد قابل قبولی داشته است. 

از طرفی آنتونیو کونته از میان مربیان سرشناس و جوان اروپا تنها مربی بدون تیم است. او در تابستان گذشته نیز از رئال پیشنهاد داشت اما با توجه به این که درگیر مراحل اداری فسخ قرارداد بود این پیشنهاد را رد کرد. مدیران رئال حس می کنند که تیم از دست لوپتگی در رفته و به دنبال فردی هستند که قدرت رهبری تیم را داشته باشد و سختگیر باشد. کونته چنین ویژگی را دارد و معمولا با سختگیری با بازیکنانش برخورد می کند. این مربی سابقه قهرمانی در لیگ های ایتالیا و انگلیس را دارد و حالا می تواند حضور در لیگ اسپانیا را هم به کارنامه اش اضافه کند.