درخواست کوبی برایانت از مسی: قهرمانی سه گانه را فتح کنید

درخواست کوبی برایانت از مسی: قهرمانی سه گانه را فتح کنید

سایت رسمی فوتبالی- کوبی برایانت ستاره سرشناس و سابق دنیای بسکتبال ارتباط خیلی خوبی با برخی از ستاره های دنیای فوتبال و به ویژه بازیکنان بارسلونا دارد.

او که در دوران کودکی هوادار میلان بود، سالهاست که به عنوان یکی از هواداران دوآتشه بارسلونا شناخته می شود و بارها از علاقه اش به باشگاه کاتالان صحبت کرده

ستاره سابق لس آنجلس لیکرز همچنان با دقت فراوانی بازیهای بارسارا دنبال می کند و پس از صعود بارسلونا به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرده که بارسا شرایط مناسبی برای فتح جامهای سه گانه در پایان این فصل دارد.

کوبی برایانت در صحبت هایی گفته:« کار سختی خواهد بود. تابستان گذشته با پیکه صحبت کردم و کمی درمورد زمان استراحت فوتبالیستها با هم حرف زدیم.به نظرم یک بازیکن بسکتبال زمان بیشتری برای استراحت کردن در فصل تابستان دارد ولی در دنیای فوتبال، فوتبالیستها مجموعا یکی دو هفته تعطیلات دارند. به همین خاطر خیلی سخت است که بازیکنان هرساله بتوانند شرایط فیزیکی خوبشان را حفظ کنند. واقعا سخت است ولی در تیمی مثل بارسا که همه بازیکنان به صورت تیمی و گروهی کار می کنند، به نظرم شانس فتح قهرمانی سه گانه، شانسی محتمل است.»

او در ادامه صحبتهایش گفت:« برای مسی آرزوی موفقیت می کنم.»


کوبی برایانت درادامه صحبتهایش اعلام کرد که چه زمانی با مسی آشنا شده:« یک بار، وقتی با رونالدینیو دیدار داشتم، او مسی را به من اینگونه معرفی کرد:"مسی بهترین بازیکن آینده دنیای فوتبال است"»

پس از آن بود که برایانت و مسی با هم در یک ویدیوی تبلیغاتی همکاری کردند و از آن زمان به بعد برایانت با دقت فراوانی عملکرد ستاره آرژانتینی بارسلونا را زیر ذره بین دارد.

6363