طرح باشگاه بارسلونا برای آخرین بازی جرارد پیکه

طرح باشگاه بارسلونا برای آخرین بازی جرارد پیکه

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف آلمریا می رود و بدین ترتیب بازی خود در هفته سیزدهم لالیگا را برگزار می کند.

به گزارش فوتبالی، این بازی یک نکته ویژه دارد و آن هم این است که آخرین بازی دوران حرفه ای جرارد پیکه است. پیکه اخیرا با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی توییتر از بارسلونا خداحافظی کرد و بدین ترتیب اعلام کرد که دوران حرفه ای او به عنوان بازیکن خاتمه یافته است. پیکه در 35 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

همانطور که گفته شد بازی بارسلونا مقابل آلمریا آخرین بازی دوران حرفه ای جرارد پیکه است و باید دید که ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، به پیکه به طور فیکس بازی می دهد یا قرار است او را به عنوان یار تعویضی به میدان بیاورد.

باشگاه بارسلونا برای پوستر بازی مقابل آلمریا، از تصویر جرارد پیکه استفاده کرده است. در این تصویر می بینیم که پیکه لوگوی باشگاه بارسلونا را در دست گرفته است. پیکه از سال 2008 در بارسلونا حضور داشته است و بدین ترتیب از بازیکنان با تجربه بارسا به حساب می آید. با رفتن او روند جوان‌سازی تیم بارسلونا و تغییر نسل ادامه پیدا می کند.

1471