انتقاد شدید جرارد پیکه از خط حمله بارسلونا

انتقاد شدید جرارد پیکه از خط حمله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا اذعان کرد که این باشگاه در حال حاضر شرایط سختی را پشت سر می‌گذراند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا از چهارچوب هفته هشتم لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به میدان رفتند و در نهایت روخی بلانکوس موفق شد با گل‌های توماس لمار و لوئیس سوارز، دو بر صفر از سد آبی اناری‌ها عبور کند. علیرغم عملکرد بد خط دفاع بارسلونا در این دیدار، پیکه معتقد است که بازیکنان تهاجمی این تیم باید خلاقانه‌تر عمل می‌کردند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کردند. 

به نقل از مارکا، پیکه بعد از پایان بازی گفت: "بازی را خوب آغاز کردیم و به دنبال آن‌ها بودیم. شجاعانه عمل می‌کردیم، اما آن‌ها پیش افتادند. آن‌ها موفق شدند دو گل بزنند و از آن موقع به بعد، ما حتی نمی‌توانستیم موقعیت خطرناکی خلق کنیم. بازی اگر 3 ساعت هم طول می‌کشید، ما باز هم قادر به گلزنی نبودیم. این مشکل سختی است. ما زجر می‌کشیم و من باید صادق باشم. باید به جنگیدن، کار کردن، و تلاش کردن ادامه دهیم تا بتوانیم قوی‌تر بازگردیم. در حقیقت‌ گل‌هایی دریافت کردیم که کسی دوست ندارد چنین گل‌هایی دریافت کند. باید در این باره با تیم صحبت کنیم، زیرا هر دو گل بسیار شبیه هم بودند."

4416