شوک به دنیای ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت

شوک به دنیای ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت

پایگاه خبری فوتبالی - کوبی برایانت بسکتبالیست اسطوره ای در سانحه سقوط هلیکوپتر در کالیفرنیا در سن 41 سالگی درگذشت.

هلیکوپتر کوبی برایانت

به گزارش فوتبالی، TMZ گزارش داده است که برایانت یکی از حداقل چهار سرنشین یک هلیکوپوتر خصوصی بود که سرنگون شد. هیچ کس در این سانحه زنده نماند و در حال حاضر علت این سانحه در حال بررسی است.

محل فوت کوبی برایانت

وانسا همسر برایانت در این پرواز حضور نداشت و سه دختر اسطوره بسکتبال جهان یعنی ، ناتالیا، بیانکا و کاپری تازه متولد شده هم در این پرواز نبودند و سالم و سلامت هستند اما دختر بزرگش جیانا نیز همراه او بود و درگذشت. برایانت که دو دهه در تیم لس آنجلس لیکرز بازی کرد، پنج بار قهرمان لیگ بسکتبال آمریکا شد و هجده بار در بازیهای آل استار حضور یافت تا این که در سال 2016 بازنشسته شد. او اولین گارد تاریخ لیگ بسکتبال آمریکا است که حداقل 20 فصل بازی کرده است.

مسئولان پلیس منطقه لس آنجلس کانتی اعلام کرده اند که این حادثه در نزدیکی جاده لاس ویرجن در نزدیکی کالاباساس در نزدیکی ساعت 10 صبح به وقت محلی رخ داده است. در حال حاضر مشخص نیست که این هلیکوپتر از کجا بلند شده و قصد داشته که به کجا برود.

برایانت برای سالهای متمادی عادت داشت تا از هلیکوپتر خود که مدل سیکورسکی اس-76 بود، سفر کند. او اغلب از ساحل نیوپورت به مرکز تمرین استاپلس می رفت تا در بازیهای لیکرز حضور پیدا کند.