گواردیولا: امیدوارم بایرن مقابل لیورپول پیروز شود

گواردیولا: امیدوارم بایرن مقابل لیورپول پیروز شود

به گزارش "ورزش سه"،  پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از درخشش خارق‌العاده شاگردانش در بازی دیشب مقابل شالکه که با پیروزی 7-0 در ورزشگاه خانگی این تیم، استادیوم اتحاد، همراه شد تا شاگردان گواردیولا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 10-2 راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند، ضمن تمجید از پیروزی مقتدرانه بازیکنانش، ابراز امیدواری کرد که باشگاه سابق او، بایرن مونیخ، هم بتواند با پیروزی مقابل لیورپول، مثل منچسترسیتی به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ راه یابد.

پیروزی منچسترسیتی به این معنی است که برای اولین بار از فصل 2010-2011 امسال بار دیگر شاهد حضور دست‌کم سه تیم انگلیسی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود. لیورپول اما امشب تلاش می‌کند با پیروزی در خانه بایرن مونیخ، آلیانز آرنا، تعداد تیم‌های انگلیسی حاضر در این مرحله را به چهار تیم برساند.

گواردیولا بعد از پیروزی بزرگ سیتی در استادیوم اتحاد به خبرنگاران گفت:" از مردم انگلیس عذر می‌خواهم ولی دلم می‌خواهد بایرن به مرحله بعدی صعود کند. من جزئی از این باشگاه هستم و عاشق شهر مونیخم. من عاشق بایرن هستم. من آنجا دوستان زیادی دارم".

پیروزی 10-2 منچسترسیتی مقابل شالکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت، مقتدرانه‌ترین پیروزی یک تیم انگلیسی در تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان بود. گواردیولا درباره بازی شاگردانش گفت:" ما در آلمان هم بازی خوبی انجام دادیم ولی در بازی برگشت با ارائه یک بازی برتر توانستیم هفت گل به حریف بزنیم. می‌دانستیم که شالکه بازی قبلی‌اش را باخته و در وضعیت بدی به سر می‌برد. ولی با همه این اوصاف ما باید وظیفه‌مان را درست انجام می‌دادیم و همین کار را هم کردیم. ما هفته پیش دیدیم که گرفتن نتایج خوب در بازی‌های برگشت می‌تواند ورق را به کل برگرداند و بنابراین حواس‌مان بود که به حریف فرصت ندهیم. از اینکه روز جمعه در  قرعه‌کشی خواهیم بود خیلی خوشحالیم".