پوچتینو: مغرور بودن بازیکنانم کار دست تیم داد

پوچتینو: مغرور بودن بازیکنانم کار دست تیم داد

سایت رسمی فوتبالی- تاتنهام برای قرار گرفتن در جمع 4تیم بالانشین لیگ برتر انگلیس به رقابت می پردازد و درتلاش است تا برای فصل آینده سهمیه حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. اما آنها شنبه فرصتی طلایی را برای افزایش فاصله شان با تیمهایی مثل آرسنال و یونایتد که در تعقیبشان هستند از دست دادند.

گل هری کین، تیم لندنی را درمصاف با ساوتهمپتون پیش انداخت ولی نیمه دوم مطابق میل پوچتینو و شاگردانش پیش نرفت و آنها نهایتا بازی را به حریف واگذار کردند. در پایان این بازی پوچتینو در آنالیز عملکرد شاگردانش گفت:« باید این را متوجه شویم که اگر با جدیت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نجنگیم، به دردسرخواهیم افتاد. واقعیت این است که نمی توان فقط 45 دقیقه بازی کرد. ما تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و به مرحله یک چهارم پایانی این تورنمنت رسیده ایم. وقتی بعد از 45 دقیقه دست از تلاش می کشی، این بحث ذهنیت نادرست است. ما ریتم بازی را از دست دادیم و به حریف فرصت دادیم تا به جریان بازی برگردد. درک اینکه چرا بازی ما در نیمه دوم اینقدر با عملکردمان درنیمه اول متفاوت بود خیلی سخت است.»


این سرمربی آرژانتینی با اشاره مستقیم به بازیکنانش ادامه داد:« نشان دادیم که عطش چندانی برای تعیین سرنوشت بازی نداریم. اگر می خواهی برای رسیدن به اهدافت بجنگی، نمی توانی اینگونه بازی کنی. من حسابی نگران تغییر عملکردتیمم در نیمه دوم بازی در مقایسه با نیمه اول هستم و تنها دلیلش غرور واعتماد به نفس کاذب است. در نیمه دوم اصلا بازی را جدی نگرفتیم.»

6363