منچستریونایتد 9-0 ساوتهمپتون؛ لرزه شیاطین سرخ بر اندام حریفان

منچستریونایتد 9-0 ساوتهمپتون؛ لرزه شیاطین سرخ بر اندام حریفان

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد موفق شد در ورزشگاه خانگی خود یعنی همان اولدترافورد با نتیجه 9 بر 0 ساوتهمپتون را در هم بکوبد. در این بازی در همان دقیقه‌ی 2، یک بازیکن ساوتهمپتون اخراج شد و این تیم 10 نفره شد و همین مسئله موجب شد تا کار برای این تیم سخت شود و همه چیز را از دست بدهند و به شکل بدی تحقیر شوند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد که در هفته‌های اخیر صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کرده بود، اکنون با این برد و با دو بازی بیشتر نسبت به رقیب هم‌شهری، 44 امتیازی شد و با سیتیزن ها برابر شد و باید دید که روند کار در ادامه به چه شکل پیش خواهد رفت. صدرنشین شدن یا نشدن منچستر یونایتد به نتایج منچستر سیتی در بازی هایی عقب افتاده‌اش خواهد داشت.

در این بازی 9 گل منچستریونایتد توسط 8 نفر متفاوت به ثمر رسید و این خود یک نکته‌ی جالب در این بازی بود. در واقع گل‌های شیاطین سرخ توسط آرون وان بیساکا، یان بدنارک (گل به‌خودی)، ادینسون کاوانی، آنتونی مارسیال (2بار)، اسکات مک تامینی، برونو فرناندز و دنیل جیمز به ثمر رسیدند.

در هر صورت منچستریونایتد یک پیروزی بزرگ و پر گل در این هفته از رقابت ها داشت که می‌تواند رقبای آن‌ها را بترساند و باید دید که نتایج در ادامه به چه شکل می‌شود.

1470