تاتنهام 2- 1 ساوتهمپتون؛ کین و گلی که 3 امتیاز ارزش داشت

تاتنهام 2- 1 ساوتهمپتون؛ کین و گلی که 3 امتیاز ارزش داشت

سایت رسمی فوتبالی - تیم فوتبال ساوتهمپتون امروز گلی به تاتنهام زد که کمتر در فوتبال دیده می شود. البته این تیم برای دومین بار در فصل جاری چنین گلی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی،در یکی از بازی های مهم، تیم تاتنهام میزبان ساوتهمپتون بود و در نهایت موفق شد تا با نتیجه 2-1 از سد میهمانش عبور کند. اما در این دیدار، اتفاق جالبی افتاد. در حالی که شاگردان پوچتینو با گل اندومبله یک بر صفر پیش افتاده بودند، دنی اینگز به شکلی عجیب توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه 39 این بازی، مدافعان تیم تاتنهام پاس رو به عقبی برای هوگو لوریس ارسال کردند و این گلر باتجربه تصمیم گرفت با یک سر توپ، مهاجم جلو آمده حریف را فریب بدهد اما اینگز در این دوئل مغلوب نشد. مهاجم انگلیسی ساوتهمپتون از لوریس دریبل نخورد و توپ را از زیر پای او وارد دروازه کرد تا بازی به تساوی برسد.

این گل که اینگز به تاتنهام زد، اصولا گل کمیابی در دنیای فوتبال است اما نکته جالب این است که همین تیم ساوتهمپتون این فصل یک بار دیگر هم چنین گلی به ثمر رسانده بود. در دیدار هفته دوم لیگ برتر، ساوتهمپتون در حالی که در خانه خود با دو گل از لیورپول عقب بود، روی پاس اشتباه آدرین، دروازه بان لیورپول، توسط دنی اینگز دروازه خالی حریف را باز کرد.

گل اول این بازی در دقیقه 24 توسط اندومبله برای تاتنهام به ثمر رسید؛ در ادامه دنی اینگز در دقیقه 39 بازی را به تساوی کشاند و گل دقیقه 44 هری کین هر سه امتیاز این بازی را به حساب تیم پوچتینو واریز کرد.